Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

30 شوت یک گل؛ این ها همه هشدار است آقای آنچلوتی!

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
عضو شوید
شکست تلخ و نا امید کننده برابر تیم گمنام شریف مولدوای در لیگ قهرمانان میتواند برای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یک هشدار جدی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در دومین بازی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 2 بر 1 مسابقه را به تیم شگفتی ساز شریف مولداوی در خانه واگذار کرد.

پیروزی نماینده گمنام مولداوی آنهم در برنابئو واکنش های فراوانی داشته، طوری که از صبح امروز همه اهل فوتبال بخاطر این برد تاریخی و ارزشمند، این تیم را میشناسند.

نکته جالب دیگر اینجاست که شریف مولداوی با شکست رئال در بازی دیشب، صدرنشین گروه D شده است. جایی که در کنار رئال، تیم های اینتر و شاختار هم حضور دارند.

​ با این حال روزنامه مارکا در گزارشی میگوید، شکست ناباورانه رئال در این بازی میتواند به نشانه یک هشدار جدی برای مرد ایتالیایی کهکشانی ها باشد، زیرا فقط بازگشت به مسیر پیروزی میتواند رئال مادرید را از این شکست تلخ نجات دهد.

​ این هشدار در حالی به آنچلوتی وارد شده است که رئال اخیرا در بازی های لالیگا نیز نتوانست مقابل ویارئال به برتری برسد. پس این بدین معناست که تیم آنچلوتی اگر به موقع خود را جمع و جور نکند، میتواند به روند نزولی از دست دادن امتیاز مواجه شود.

سرمربی ایتالیایی همیشه می گوید فوتبال نتیجه است، ولی آنها دیشب هر چه زدند به در بسته خوردند و نتواستند از موقعیت های خود به نحو احسن در مقابل این تیم جویای نام استفاده کنند.

در آماری باور نکردنی، رئال مادرید دیشب 30 شوت به سمت دروازه شریف که فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد. دروازه بان یونانی شریف در شب رویایی اش موفق شد 12 شوت مستقیم رئالی ها را دفع کند و اجازه باز شدن دروازه را ندهد.

​​مارکا میگوید، رئال مادرید در دو بازی اخیرش ضعف های تاکتیکی زیادی داشته که اگر آنچلونی به آنان توجه نکند، دامن گیر تیمش خواهد شد.

تیم آنچلوتی در هنگام دفاع تمرکز لازم را ندارد و با ایجاد فاصله های نه چندان حرفه ای، اجازه حمله کردن به مهاجمین را میدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала