Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه روزهای درخشان رونالدو در تئاتررویاها؛ کریس به آگوئرو رسید + عکس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو شب قبل با گل‌زنی برای منچستریونایتد رکورد جالبی را به نام‌اش ثبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد از ویارئال میزبانی کرد و سرانجام با حساب 2-1 از سد حریف‌اش گذشت.

در این بازی در حالی‌ شیاطین سرخ کسب برتری کردند که در دقیقه 53 با گل پاکو آلکاسر از زیردریایی‌های زرد عقب افتادند اما با گل تماشایی تلس بازی را مساوی کردند و سرانجام کریستیانو رونالدو در فرگی تایم، 3 امتیاز مهم و ارزشمند بازی را نصیب تیم‌اش ساخت. او در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، ناجی تیم‌اش شد.

کریس با عبور از کاسیاس، رکورددار حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد، علاوه بر این، او در رکورد گل‌های دیرهنگام نیز با سرخیو آگوئرو ستاره بارسا برابری کرد.

گل دیشب رونالدو؛ سومین گل او در لیگ قهرمانان بعد از پایان 90 دقیقه بود که این فوق ستاره را از این حیث با سرخیو آگوئرو برابر می‌سازد. حالا باید منتظر ماند و دید این رکورد هم همانند ده‌ها رکورد دیگر به تنهایی به کریستیانو می‌رسد یا خیر.

البته قابل ذکر است که رونالدو12 گل در لیگ قهرمانان را پس از 90 دقیقه به ثمر رسانده که دوبرابر بیشتر از نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش (مسی) می‌باشد. با شش گل رونالدو در 36 سال و 236 روز سن، او به دومین بازیکن مسن تاریخ من‌یونایتد در لیگ قهرمانان بدل شد و پشت‌سر برایان رابسون (36 سال و 282 روز) ایستاد که در اولدترافورد گل‌زنی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала