Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو بازی و بدون گل و امتیاز؛ بدترین شروع بارسا در تاریخ با کومان + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
بارسلونا روزهای کابوس‌ واری را سپری می‌کند، این تیم حالا در لیگ قهرمانان طی دو بازی نه امتیازی گرفته و نه گلی زده که یکی از تاریک‌ترین دوران تاریخ باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب بنفیکا و بارسلونا در پرتگال به مصاف هم رفتند که سرانجام بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم پزتگالی خاتمه یافت. در حالی این نتیجه به دست آمد که کاتالان‌ها در هفته اول و در زمین خودی نیز با سه گل به بایرن باخته بودند.

به نقل از اوپتا؛ برای اولین بار در تاریخ حضور بارسلونا در مراحل اصلی رقابت‌های اروپایی، این تیم دو هفته اول فصل جدید را بدون امتیاز و با دو شکست پیاپی آغاز کرد. همچنان طی این دو دیدار بارسا حتی یک گل نزده بلکه شش گل دریافت کرده و با تفاضل گل -6 آخر جدول است که برای این تیم بی سابقه است.

همچنین بارسلونا در 5 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب بُرد نشده، چنین روندی برای آنها در این مسابقات از سال 1997 بی سابقه است.

قابل یادآوری‌ست که بارسا در اولین حضورش در فصل 1972/73 جام یوفا، در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-1 مغلوب پورتو شده بود. (باخت 1-0 و باخت 3-1) اما آن رقابت‌ها به صورت حذفی برگزار می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала