Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: "بازیکنان بارسا از من حمایت می‌کنند، اما از باشگاه نمی‌دانم"

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
پس از شکست 3-0 بارسلونا در دومین بازی لیگ قهرمانان؛ رونالد کومان سرمربی این تیم در نشست خبری حضور یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان پس از شکست سه گله تیم‌اش برابر بنفیکا در آستانه اخراج قطعی از بارسا قرار گرفته است. اما این سرمربی در نشست خبری پس از بازی اعلام که از سوی بازیکنان‌اش مورد حمایت قرار می‌گیرد.

پیش از صحبت این مربی سرجیو بوسکتس و فرانکی دی یونگ پس از تحقیر در لیسبون صحبت کردند و از مربی شان دفاع کردند اما این موضوع چندان برای طرفداران خوش تمام نشد.

کومان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود اظهار داشت: "احساس می‌کنم بازیکنان‌ام از من حمایت می‌کنند. فقط می‌توانم در مورد کار با تیم اظهار نظر کنم. من از بقیه چیزی نمی‌دانم، از باشگاه چیزی نمی‌دانم."

علی‌رغم شکست سنگین، کومان به نظر می‌رسید نکات مثبت را از شب بیرون بکشد و نشان داد که تیم‌اش تا گل دوم بنفیکا بازی خوبی انجام داده بود.

او تأیید کرد: "قبول نتیجه نهایی سخت است، این نتیجه‌ای نیست که در زمین دیدیم. فکر می‌کنم تیم تا 2-0 خوب بازی کرد، ما موقعیت‌های بسیار واضحی برای گلزنی داشتیم. به این ترتیب بازی را تغییر می‌دهید؛ اگر آنها یکی از چند موقعیت خود را گل کنند و سه گل دریافت کنند، تفاوت زیادی وجود دارد."

بارسلونا در 90 دقیقه نتوانست یک شوت به سمت دروازه شلیک کند و دو بازی اول گروهی خود را برای اولین بار از آغاز لیگ قهرمانان با شکست سپری کرد.

کومان اظهار داشت: "این تیم سال‌های گذشته نیست. کاملاً شفاف است. گرفتن نتیجه سخت است فکر نمی‌کنم بازتاب عادلانه‌ای باشد. بعد از تسلیم شدن زود، خوب جواب دادیم اما نتوانستیم گل بزنیم. آنها بسیار سریع و قوی هستند و تیم‌های زیادی قوی‌تر از ما وجود دارد."

گزارش شده که روابط کومان و خوان لاپورتا مشکل ساز شده و نتایج مانند روز چهارشنبه هیچ کمکی به بهبود آن نمی‌کند، اما کومان حاضر نشد در مورد این بدترین لحظه‌اش به عنوان مربی صحبت کند.

او ادامه داد: "برای هر مربی همیشه سخت است. حضور در بارسلونا، اگر دو بازی لیگ قهرمانان را نبرید شرایط حساسی است. من کاملاً درک می‌کنم. هر مربی تلاش می‌کند شرایط را تغییر دهد و شما باید به تیم زمان بدهید. چیزهای فوتبالی وجود دارد که در آن ما از نظر بدنی و از نظر سرعت پایین‌تر هستیم. جایی که باید پیروز شویم با بازیکنانی است که داریم نه با سبک، روش، مالکیت و فرصت‌های ایجاد شده."
سرمربی هالندی افزود: "ما این کار را در اینجا انجام داده‌ایم اما اگر گل نزنید، برنده نمی‌شوید. پیروزی به شما آرامش می‌دهد اما من قبول دارم که وقتی نتیجه را از دست می‌دهید، مربی زیر سوال می‌رود. این دنیایی است که ما در آن زندگی می‌کنیم."
وی در پاسخ به این سوال که چرا جرارد پیکه را پس از 33 دقیقه از بازی بیرون کرد، افزود: "خوش شانس بودیم که داور کارت زرد دوم را به او نشان نداد. ما نمی‌توانیم هزینه آن را بپردازیم و فرانکی توانست این فشار را برداشت. اما اگر نتوانید گلزنی کنید مشکل است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала