Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف سران بارسا دلیل اصلی عدم اخراج کومان

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که دلیل عدم اخراج رونالد کومان تا امروز؛ اختلاف بین رئیس و هیئت رئیسه بارسلونا بوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در هفته‌های اخیر یکی از سخت‌ترین و پرحاشیه‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند و نتایج ضعیف این تیم در دو هفته لیگ قهرمانان و دو تساوی در لیگ برابر تیم‌های گرانادا و کادیز بر طبل اخراج رونالد کومان نواخته است.

در این بین؛ صادر کردن بیانیه کومان قبل از تقابل با کادیز حواشی زیادی ایجاد کرده و حتی خبرها حاکی از آن بوده که این سرمربی روزهای آخر خود در بارسلونا را سپری می‌کند.

با این حال اما برتری پرگل کاتالان‌ها در آغاز هفته برابر لوانته کمی آرامش به بار آورد اما شب قبل شکست سنگین برابر بنفیکا، کومان را به صورت جدی به پایان کارش بسیار نزدیک کرده است.

حالا احتمال می‌رود که طی ساعات آینده یا روزهای آینده این مربی هالندی از کار برکنار شود؛ امری که در روزهای گذشته زمزمه‌های آن به گوش می‌رسید.

حالا رادیو کاتالونیا فاش کرده که دلیل تأخیر بارسلونا برای اخراج کومان، اختلاف بین خوان لاپورتا با هیئت رئیسه باشگاه است. رئیس کاتالان‌ها می‌خواهد آندره آ پیرلو سرمربی سابق یوونتوس روی نیمکت قرار بگیرد اما هیئت مدیره باشگاه ژاوی، روبرتو مارتینز و حتی یوردی کرویف را گزینه‌های مناسب‌تری می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала