Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: نباید چنین گلی می‌خوردیم؛ آلگری: شزنی حتی یک مهار هم نداشت

© REUTERS / Massimo PincaJuventus, Milan, İtalya Kupası
Juventus, Milan, İtalya Kupası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
سرمربیان دو تیم چلسی و یوونتوس در نشست خبری پس از بازی شان حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش اسپوتنیگ؛ چلسی دیشب در مقابل یوونتوس، شب خوبی نداشت و نتوانست در زمسن حریف موقعیت‌هایی ایجاد کنند، اما در سمت دیگر یووه از موقعیتش نهایت استفاده را برد تا قهرمان اروما را با یک گل شکست بدهد.

پس از این دیدار توماس توخل سرمربی چلسی در مصاحبه با بی تی اسپورت درباره دلایل شکست تیم‌اش صحبت کرد.

سرمربی آلمانی گفت: غیرممکن است در چنین سطحی از فوتبال، در ثانیه‌های اول نیمه دوم چنین گلی دریافت کنید. ما می‌فهمیدیم چه موقعیتی روی دروازه‌مان ایجاد می‌شود و سازمان دفاعی خودمان را هم داشتیم. این یعنی دفاع کردن در صحنه گل امکان پذیر بود اما تنبیه شدیم. فکر می‌کنم بازی را چندان شاداب و سریع شروع نکردیم. مالکیت توپ را داشتیم اما در پانزده دقیقه ابتدایی، می‌توانستیم با برندگی بیشتری، حریف را اذیت کنیم. همچنین فضاهایی برای ارسال توپ‌های خطرناک در محوطه جریمه آن‌ها وجود داشت. امروز به اندازه تمرینات دیروز خوب نبودیم؛ نمی‌دانم چرا اما کل تیم همین طور بود. از نظر بدنی و ذهنی کند بودیم و نتوانستیم خوب تصمیم بگیریم. به همین علت تحلیل این بازی کمی عجیب است. این بازی کمی شبیه بازی فصل گذشته مقابل اتلتیکو مادرید بود."
ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
ورزش
یوونتوس 1 چلسی 0 ؛ قهرمان اروپا در تورین زمین گیر شد
توخل با چنین نارضایتی از شاگردان‌اش در ادامه تصریح کرد: "موقعیت‌های مسلم گلزنی تقدیم حریف کردیم. نتوانستیم ریتم و شدت همیشگی بازی مان را داشته باشیم زیرا آن‌ها بسیار عقب نشسته بودند و پرس نمی‌کردند. یافتن فضاها آسان نبود و نمی‌دانستیم دقیقا چه زمانی باید سرعت بگیریم."
سرمربی آلمانی در مورد مشکلات شوت زنی تیم‌اش گفت: "اگر شوت نزنیم، نمی‌توانیم شوتی در چارچوب داشته باشیم. امروز مقابل تیمی بازی کردیم که بلاک دفاعی‌اش عقب بود و شوت زنی در چنین شرایطی سخت است. فضای شوت زنی به ما داده نشد."

در همین حال ماسیمیلیانو آلگری در شبی که انسجام دفاعی یوونتوس بسیار خوب بود و توانست در ضدحملات خطرناک ظاهر شود، نمایش شاگردانش مقابل چلسی را تحسین نمود‌.

آلگری در مصاحبه با آمازون پرایم ایتالیا درباره این مسابقه صحبت کرد:

"معمولا وقتی ملوانان در دریای طوفانی باشند، همیشه مسیرشان را پیدا می‌کنند. این کاری بود که امشب ما انجام دادیم و یک بازی عالی مقابل قهرمان اروپا به نمایش گذاشتیم. می‌توانستیم صرفا از نظر فنی، بهتر از این‌ها باشیم اما حقیقتا فرصت‌های مهمی به حریف ندادیم و چند موقعیت خطرناک روی ضدحمله را خراب کردیم. پس از دو بازی لیگ قهرمانان، شش امتیاز گرفته‌ایم و گلی نخورده‌ایم. این برای صعودمان به مرحله یک هشتم نهایی گام مهمی است."

سرمربی بانوی پیر با این که مویزه کین را برای خط حمله در اختیار داشت از فدریکو برناردسکی در نقش 9 کاذب استفاده کرد، او در این باره گفت:

"فکر می‌کردم می‌توانیم با خط حمله سه نفره، نسبت به حریف بهتر باشیم. به همین علت فدریکو را به نوک حمله بردم و برناردسکی پشت سرش قرار گرفت تا به او بهتر توپ برساند. کیه‌زا هنوز صد درصد آماده نیست و این اولین باری بود که واقعا به عنوان مُهاجم نوک به کار گرفته شد. او در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان مهاجم نوک یا مهاجم دوم به کار خواهد گرفته شد چون توانایی تمام کنندگی‌اش بسیار بالایی دارد."
اما آلگری در باره بهبود خط هافبک تیم‌اش اظهار نمود: "لوکاتلی در مهار لوکاکو خوب کار کرد. شروع رابیو خوب نبود اما به مرور در جریان بازی بهتر شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала