Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان روی لبۀ تیغ؛ یک‌بازی سرنوشت‌ساز در انتظار مرد هالندی

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا همچنان قصدی برای اخراج سرمربی هالندی خود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی از جمله «موندودپورتیوو» و «اسپورت»، رونالد کومان سرمربی بارسلونا حداقل تا بازی برابر اتلتیکو مادرید روی نیمکت بارسلونا خواهد بود و سرمربی بارسلونا می ماند.

پیرلو و بوفون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
تأیید شد؛ پیرلو جانشین کومان می‌شود

در واقع کومان تا پیش از وقفه ملی سرمربی بارسلونا خواهد بود و پس از وقفه ملی در مورد آینده سرمربی هالندی تصمیم گرفته خواهد شد. به نظر می رسد مدیریت بارسلونا دوشنبه هفته آینده جلسه برگزار خواهند کرد.

«اسپورت» در ادامه خبر داد؛ کومان در حالی در بازی با اتلتیکومادرید هم هدایت کاتالان‌ها را برعهده خواهد داشت که به نظر می‌رسد تصمیم برای ادامه همکاری یا قطع همکاری با او در تعطیلی لیگ بابت بازی‌های ملی پیش‌رو گرفته شود.

بامداد امروز هم نشستی یک ساعته بین لاپورتا و چند نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار شده و در خصوص آینده حرفه‌ای کومان بحث شده است.

آندره پیرلو و گایاردو هر دو نسبت به پذیرش بارسلونا، متمایل هستند اما اریک تن هاخ، دیگر گزینه بارسلونا می خواهد تا پایان فصل در آژاکس بماند و آمدن او به بارسا در برهه پیش رو متحمل نیست. ژاوی، روبرتو مارتینس و آنتونیو کونته نیز دیگر گزینه‌های حضور روی نیمکت مربیگری آبی‌واناری‌ها هستند.

بارسلونا شنبه هفته آینده در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته هشتم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود و به نظر می‌رسد که این آخرین فرصت به کومان است و در صورت شکست از کار برکنار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала