Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 2 ویارئال 1 ؛ شب با شکوه الترافورد با گل سه امتیازی CR7

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال منچسریونایتد با گل طلایی رونالدو موفق به شکست ویارئال شد.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه F، تیم های منچستریونایتد و ویارئال در الترافورد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دراماتیک منچستریونایتد و با گل سه امتیازی رونالدو به پایان رسید.

این جدال که رونالدو فوق ستاره پرتگالی یونایتد را با عبور از کاسیاس با 178 بازی رکورد دار بازی در تاریخ لیگ قهرمانان کرد، در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار برخلاف انتظار، ویارئال بود که به گل رسید. در دقیقه 53 و روی یک ضد حمله و حرکت تیمی، پاکو آلکاسر موفق شد حساب کار را یک بر صفر کند.

​ این گل البته عمر زیادی نداشت، زیرا یونایتد 7 دقیقه بعد با یک گل زیبا بازی را به تساوی کشاند.

الکس تلس موفق شد در دقیقه 60 روی ارسال زیبای برنور فرناندز و شوتی سر ضرب، دروازه ویارئال را باز کند و بازی را برابر کند.

اما لحظه هیجان انگیز این مسابقه

در حالی که جدال دو تیم با تساوی 1 بر 1 رو به پایان بود، رونالدو در ثانیه های واپسین بازی موفق شد گل برتری و سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند تا یونایتد در شبی لذت بخش صاحب سه امتیاز حساس این دیدار خانگی شود.

یونایتد با کسب این پیروزی ارزشمند سه امتیازی شد و شکست تلخ بازی اول برابر یانگ بویز را فراموش کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала