Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از کومان دفاع شد؛ مشکلات بارسا به دلیل دیکتاتوری بازیکنان است

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
مدیر سابق بارسلونا و نامزد ریاست این باشگاه با توجه به وضعیت کنونی بارسلونا از رونالد کومان دفاع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تونی فریکسا که یکی از رقبای خوآن لاپورتا برای به دست آوردن صندلی ریاست بارسلونا بود، مدعی شد که این باشگاه سالها تحت "دیکتاتوری" بازیکنان برتر خود قرار دارد و مشکلات کنونی نیز به همین دلیل است.
فريکسا در گفتگو با راديو Cope گفت: کومان در بارسا به حمایت نیاز دارد. او کادر خوبی دارد اما با کمبودهایی که در حال حاضر باشگاه دارد کار آسانی نیست.
​وی گفت: تنها مربیانی که در بارسلونا احترام شدند، یوهان کرایف و (پپ) گواردیولا هستند.
وی با اشاره به احتمال حضور ژاوی در بارسا گفت: اگر ژاوی به بارسا بیاید، به او نیز احترام خواهد شد، و اگر ژاوی نیاید، مهم نیست که چه کسی مربی بارسا میشود.
فریکسا گفت: کرایف و گواردیولا دو مربی برتر تاریخ بارسلونا هستند، ارنستو والورده قهرمان دو لیگ و جام حذفی شد، اما همیشه زیر سوال برد. در مدیریت بارسا حتی از لوئیز انریکه که برای بارسا سه گانه کسب کرد نیز انتقاد شد.
​ او در ادامه به موضوع مهم دیگری از جمله دیکتاتوری بعضی از بازیکنان تیم اشاره کرد و گفت: بارسلونا در پنج فصل گذشته از دیکتاتوری بازیکنانی رنج می برد که کاملاً همه چیز را خراب کرده اند.
وی گفت: چند سال پیش با یکی از اعضای هیئت مدیره زیر نظر بارتومئو صحبت کردم و او به من گفت: مربی بارسلونا تنها دو هدف دارد: اینکه بازیکنان نه مصدوم شوند و نه ناراحت.
​از فريکسا در مورد جانشینان احتمالی کومان یعنی روبرتو مارتينز، آندره آ پيرلو، ژاوي و مارسلو گالاردو نیز سوال شد تا او یکی را انتخاب کند، اما از گرفتن نامی در این خصوص خودداری کرد.
وی افزود: این پروژه باید با حمایت لازم باشگاه از سرمربی انجام شود، نه منزوی کردن او. این ایده بدی است. 
​ مدیر سابق بارسا در حالی این صحبت ها را کرده است که بر اساس گزارش منابع نزدیک به بارسلونا، لاپورتا تصمیمش را برای اخراج کومان قطعی کرده و این سرمربی هلندی در جریان بازی های ملی و پس از بازی فردا شب برابر اتلتیکومادرید از سمتش به احتمال زیاد اخراج خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала