Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توپ به رونالدو نمیرسید و او ناراحت بود

© AFP 2023 / ANDREW YATESCristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007
Cristiano Ronaldo no Manchester United, em jogo da semifinal da Liga dos Campeões contra o Milan em Old Trafford, Manchester, Reino Unido, em 24 Abril de 2007 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
ستاره برزیلی یونایتد دلیل ناراحتی رونالدو در میدان بازی مقابل ویارئال را فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یونایتد با گل طلایی و ثانیه های واپسین رونالدو برابر ویارئال، این تیم را 2 بر1 در لیگ قهرمانان شکست داد و به نخستین پیروزی اش در این رقابت ها رسید.
اما آنطوری که زننده گل تساوی بخش یونایتد در این بازی میگوید، رونالدو قبل از اینکه گل برتری تیمش را بزند، در زمین ناراحت بود.
الکس تلس که با شوتی سر ضرب و زیبا در دقیقه 60 گل تساوی یونایتد را در این بازی زد دلیل ناراحتی CR7 را فاش کرد. تلس برزیلی مدعی است، پنج دقیقه قبل از گلزنی رونالدو، او ازینکه هیچ توپی به او نمیرسید، ناراحت بود.
وی گفت:"این اولین بار بود که با او در میدان بازی میکردم، ما در بیرون از میدان با هم رابطه داریم، زیرا با هم پرتگالی حرف میزنیم. او پنج دقیقه قبل از که گل برتری را برسد، از اینکه توپ به او نمیرسید، ناراحت بود.
"من گفتم" می رسد، می رسد، تمرکز کنید، حتمن توپ میرسد". "تلس گفت: ما کیفیت او را می دانیم، روزانه میبنیم که او چطور تلاش میکند. او با یک توپی که برایش در محوطه جریمه رسید، به ویارئال گل زد و ما را به پیروزی رساند، این یک رویاست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала