Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی شدید ستاره هلندی از نیمکت نشینی با پرتاب ساجق به سوی سولسشر

© REUTERS / ANDY RAINخوان ماتا نجم مانشستر يونايتد
خوان ماتا نجم مانشستر يونايتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که دونی فن‌دبیک ستاره هالندی خط میانی منچستریونایتد اصلاً از شرایطش در این تیم راضی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، مایک مک‌گرث خبرنگار تلگراف گزارش می‌دهد که دونی فن‌دبیک پس از بازی نکردن برابر ویارئال در لیگ قهرمانان، به شدت از حضورش در در جمع شیاطین سرخ ناامید شده و به دنبال تضمین وضعیتش در تیم است.
به نقل از این گزارش، وی در نقل و انتقالات زمستانی دوباره شانس خود را برای جدایی از منچستریونایتد امتحان خواهد کرد.
در هیمن حال، اخیرا تصاویری از دونی فن دبیک هافبک هالندی منتشر شده است که کاملا نشان میدهد بازیکن هالندی از نیمکت نشینی در بازی منچستریونایتد و ویارئال به شدت دلخور است.
بازی منچستریونایتد و ویارئال با تساوی یک بر یک دنبال می شد که سولشر سرمربی نارویایی شیاطین سرخ به دنبال ایجاد تغییراتی در تیمش بود تا نتیجه را برگرداند و پیروز شود.
اما سولسشر تصمیم گرفت که فرد و لینگارد را به جای الکس تیس و سانچو وارد زمین کند و به نظر می رسد که فن دبیک از این تصمیم اصلا خوشحال نشده است.
در حقیقت دونی در حالی که روی نیمکت نشسته بود، ساجق اش را از دهانش بیرون کرد و به نظر می رسید که آن را به سمت سولسشر سرمربی تیمش پرتاب کرده که پشت به او ایستاده بود.
بعد از این صحنه اریک بایی و دین هندورسون که روی نیمکت منچستریونایتد بودند سعی کردند که این هافبک را آرام کند تا جلوی جنجال بیشتر را بگیرد.
​البته تصمیم سولسشر درست بود چرا که لینگارد توانست پاس گل پیروزی بخش را به رونالدو بدهد و شب درخشانی را داشت. شیاطین سرخ با این پیروزی تا حد زیادی از زیر فشارها خارج شدند.
فن دی بیک در این فصل فقط دو بازی را از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала