Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت کومان و لاپورتا در هواپیما؛ رابطه ای که سر شده است

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
طبق گزارش ها، رونالد کومان و لاپورتا هنگام شکست از پرتگال به اسپانیا، در هواپیما هیچ صحبتی با هم نداشتند.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل به نقل از فوتبال اسپانیا گزارش میدهد که روابط رونالد کومان با لاپورتا به دنبال شکست سنگین این تیم برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان به شدت سرد شده است.
طبق گزارش ها، روابط کومان و لاپورتا به اندازه ای سرد شده است که هنگام بازگشت از پرتگال به بارسلون، دو طرف حتی یک کلمه هم با هم صحبت نکردند.
این دو در حالی سکوت کردند که هر دو در ردیف اول هواپیما و در کنار دستیار کومان، آلفرد شرودر نشسته بودند. پس از بازگشت تیم به بارسلون، رئیس و هیئت مدیره بارسا تا ساعت 4 صبح برای جانشینی او جلسه داشتند و گزینه های روز میزشان را ارزیابی کردند.
​با وجودی که تا کنون هیچ گزینه ای به صورت 100 درصد نهایی نشده است، منابع نزدیک به بارسلونا از ژاوی، مارتینز، گالاردو و پیرلو به عنوان جانشینان کومان یاد میکنند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

در حال حاضر بسیاری از رسانه ها اخراج و شاید هم استعفای کومان را قطعی میدانند، زیرا این مرد هلندی دیگر اعتمادش را در نیوکمپ از دست داده است. رسانه های اسپانیایی پس از شکست تلخ در مقابل بنفیکا که بسیاری آن را "فاجعه" نامیدند، انتقادات زیادی به عملکرد بارسا و کومان وارد کردند.
در همین سایت فوتبال اسپانیا میگوید، لاپورتا تصمیمش را برای اخراج کومان از بارسا گرفته و این تصمیم پس از وقفه بازی های ملی اجرایی خواهد شد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала