یونان 26 قاضی و وکیل زن افغانستانی را به‌طور موقت پذیرفت

© AP Photo / Petros Giannakourisیونان 26 قاضی و وکیل زن افغانستانی را به‌طور موقت پذیرفت
یونان 26 قاضی و وکیل زن افغانستانی را به‌طور موقت پذیرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
وزارت خارجه یونان اعلام کرده است که 26 قاضی و وکیل زن افغانستانی که به همراه خانواده هایشان از افغانستان به یونان آمده اند، اقامت موقت دریافت خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه یونان امروز (جمعه، 9 میزان) با نشر بیانیه‌ای اعلام کرد، 26 قاضی و وکیل زن افغانستانی که به همراه خانواده‌هایشان از افغانستان به یونان آمدند، تا زمان استقرار آنها به کشورهای دیگر، موقتاً در قلمرو این کشور اقامت خواهند داشت.
Флаги Греции и ЕС развеваются перед Акрополем в Афинах - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
هفت زن نماینده سابق مجلس وارد یونان شدند
در بیانیه آمده است: 26 قاضی و وکیل زن افغان به همراه اعضای خانواده خود شب گذشته از طریق تفلیس به آتن آمدند.
وزارت امور خارجه یونان خاطرنشان می‌شود که آنها با خانواده‌هایشان تا زمانی که «روند انتقال و استقرار شان در دیگر کشورهای غربی که آماده پذیرش آنها هستند به پایان نرسد» در یونان خواهند ماند.
اوایل ماه اگست طالبان حملات خود علیه نیروهای دولتی افغانستان را افزایش داد. 15 اگست نیروهای طالبان وارد کابل شدند و کنترول کاخ ریاست‌جمهوری را به دست گرفتند. سپس گزارش شد اشرف غنی رئیس‌جمهور افغانستان کشور را ترک کرده است. بامداد 16 اگست طالبان اعلام کرد که جنگ در افغانستان به پایان رسیده است و شکل حکومت آینده افغانستان به زودی مشخص خواهد شد. روز 7 سپتمبر طالبان فهرست اعضای دولت جدید افغانستان را اعلام کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала