Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شادی رونالدویی بازیکن اورتون مقابل چشمان CR7 در الترافورد+عکس و ویدیو

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
ستاره اورتون پس از گلزنی در الترافورد مقابل چشمان رونالدو خوشحالی او را انجام داد.
به گزارش اسپوتنیک، دقایقی پیش منچستریونایتد در اولین بازی هفته هفتم لیگ برتر مقابل اورتون با تساوی 1 بر 1 متوقف شد. در این جدال ابتدا مارسیال در دقیقه 43 یونایند را پیش انداخت، اما در دقیقه 65 آندرس توسند موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
توسند پس از گلزنی در الترافورد در حرکتی جالب به خوشحالی معروف رونالدو پرداخت و همانند او به زمین پرید و دستانش را باز کرد.

View this post on Instagram

A post shared by BT Sport (@btsport)

حالا پس از پایان این مسابقه، توسند به بی تی سپورت گفته است که این حرکت او بی احترامی به رونالدو نبوده است، زیرا او علاقه مند این ستاره پرتگالی است.
وی گفت: "من شادی گل رونالدو را تقلید نکردم و قصد بی احترامی به او را هم نداشتم. این کارم فقط بخاطر احترام به او بود که روی زندگی فوتبالی من تاثیر زیادی داشت.
توسند گفت: من ساعت های زیادی را در زمین تمرین و در خانه ام، فیلم های رونالدو را دیده ام و سعی کردم از ضربات ایستگاهی او یاد بگیرم. گام های حرکت و وقف شدن رونالدو برای درخشش در زمین فوتبال را تجزیه و تحلیل کنم. من وقتی در حال بزرگ شدن بودم همیشه بازی های رونالدو را نگاه می کردم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала