Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان آماده مذاکره بر سر آینده‌اش با بارسا

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا آماده می‌شود تا هفته بعدی در مورد آینده‌اش با خوان لاپورتا رئیس باشگاه مذاکره کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود رونالد کومان سرمربی بارسا به شدت تحت فشار است و اما او می‌خواهد هفته آینده با رئیس باشگاه خوان لاپورتا دیدار نماید تا در مورد آینده‌اش صحبت کند.
سرمربی هالندی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اتلتیکو مادرید حال و هوایی تند داشت و اعتراف کرد که شایعات اخراج احتمالی وی "واقعی" است.
در حال حاضر، نشریه اسپانیایی "اسپورت" صبح امروز گزارش داد که کومان می تواند آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود را به عنوان سرمربی بارسلونا برگزار کند و هفته آینده با لاپورتا روی یک میز بنشیند تا درباره آینده‌اش در کاتالونیا تصمیم گیری کند.
اسپورت با تیتر "کومان می‌تواند طعم اخراجش را بچشد" پس از شروع ناخوشایند فصل در نیوکمپ به چاپ رسید.
او روز جمعه به مبارزه پرداخت و به گفته خودش "از دفاع از خود خسته شده است"، فشارها روی مربی 58 ساله افزایش یافته در حالی‌که نتایج تکان دهنده‌ای برای بارسلونا از جمله شکست 3-0 اخیر آنها مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان وجود داشته است.
کومان روز جمعه از طریق ESPN گفت: "باشگاه چیزی به من نگفته است. می‌دانم که رئیس صبح امروز (در زمین تمرین) بود، اما او را ندیده‌ام. ما خود را برای بازی شنبه آماده می‌کنیم. نمی‌توانم چیزی بگویم. اما من چشم و گوش دارم و می‌دانم که بسیاری از چیزها به بیرون درز کرده که تصور می کنم درست است اما هیچ کس به من چیزی نگفته است."
رسانه های اسپانیایی در مورد سوابق مربی هالندی در بارسلونا سوال کردند ولی او با نا رضایتی اظهار داشت: "از دفاع از خودم خسته شده‌ام. هیچ منطقی نیست افرادی که می‌دانند می‌توانند آن را تجزیه و تحلیل کنند. ما تغییرات را در باشگاه فرض کرده‌ایم."
همچنین از کومان خواسته شد وضعیت فعلی رابطه‌اش با رئیس خوان لاپورتا را در میان گزارشاتی مبنی بر این‌که این دو در سفر از بنفیکا با یکدیگر صحبت نکرده‌اند، توضیح دهد.
در همین حال از روبرتو مارتینز، آندره پیرلو و ژاوی بازیکن سابق از جمله مدعیان جایگزین کومان هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала