Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت تمام قد رئیس از مربی؛ کومان با بارسا ادامه میدهد

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
خوآن لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا می گوید که رونالد کومان به این زودی از سمت مربیگری در بارسا اخراج نخواهد شد و بکارش ادامه خواهد داد.
به دنبال شکست دو شکست سنگین بارسا در لیگ قهرمانان با نتایج تحقیر کننده 3 بر 0 برابر بایرن و بنفیکا و همچنین دو تساوی متوالی در لالیگا، بسیاری از رسانه ها و منابع نزدیک به باشگاه خبر از اخراج قطعی کومان را دادند.
لاپورتا که پس از شکست بارسا برابر بنفیکا، هیچ عکس العلمی به نیمکت تیمش نشا نداده بود، در تاره ترین مصاحبه اش با خبرنگاران که صبح امروز انجام داده از سرمربی هلندی تیمش حمایت کرد و دوباره تاکید که کومان به کارش در تیم ادامه خواهد داد.
لاپورتا پیش از سفر به مادرید برای دیدار با اتلتیکو در واندا متروپولیتانو گفت: کومان با توجه به هر نتیجه ای، به عنوان مربی تیم باقی خواهد ماند. او باید حمایت شود، زیرا بارسا را دوست دارد. او میتواند شرایط بارسا را تغییر دهد.
رئیس بارسا در جمع خبرنگاران گفت: من با او صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که با توجه به شرایط سختی که بارسا دارد، باید از او قدردانی کنیم، زیرا با توجه به مصدومیت آگوئرو، فاتی و دمبله او کار بسیار سختی برای هدایت تیم دار. من معتقدم وقتی بازیکنان مصدوم ما برگردند، شرایط ما تغییر مثبتی خواهد کرد.
لاپورتا در خصوص شایعاتی که گفته میشود رابطه او با کومان سرد شده است نیز گفت: میگویند رابطه ما سرد است، اما چنین چیزی واقعیت ندارد، ما رابطه خوب و صمیمانه ای با هم داریم که کاملا متقابل است. او انسان خوبی است و ما سعی میکنم که شرایط به خوبی تغییر دهیم.
​البته این صحبت های کومان را نباید قطعی دانست، زیرا رئیس بارسا به خوبی میداند در صورتی که تیمش به روند بدش در اروپا ادامه دهد، احتمال اخراج کومان هم قوت خواهد گرفت. برخی منابع میگویند، در صورتی که بارسا از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حدف شود، تغییرات صد در صدی در کدر فنی بارسا ایجاد خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала