رفع موانع به رسمیت شناختن واکسن اسپوتنیک وی در سازمان بهداشت جهانی

© Sputnik / Vladislav Vodnev /  مراجعه به بانک تصاویر رفع موانع به رسمیت شناختن واکسن اسپوتنیک وی در سازمان بهداشت جهانی
رفع موانع به رسمیت شناختن واکسن اسپوتنیک وی در سازمان بهداشت جهانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
وزیر بهداشت روسیه گفت، که همه موانع به رسمیت شناختن واکسن اسپوتنیک وی در سازمان بهداشت جهانی برداشته شده است. 
ساخت کارخانه تولید واکسن روسی اسپوتنیک وی در مجارستان آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
ساخت کارخانه تولید واکسن روسی اسپوتنیک وی در مجارستان آغاز شد
او گفت: "موضع روسیه درباره ثبت و ارتقاء واکسن اسپوتنیک وی روسیه به طور کامل شنیده شده است".
به گفته وزیر بهداشت روسیه، تدروس گبریسوس مدیر کل سازمان بهداشت جهانی تأیید کرد، که هیچ مانعی برای "کارهای بیشتر" وجود ندارد.
موراشکو همچنین افزود، که ایالات متحده به شناخت متقابل گواهینامه های واکسیناسیون علاقمند است و می توان انتظار پیشرفت در این زمینه را داشت.
در حال حاضر پنج واکسن کووید-19 در روسیه ثبت شده است. اولین آنها اسپوتنیک وی، که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا با پشتیبانی RDIF ایجاد شده است، که به طور گسترده برای ایمن سازی جمعی استفاده می شود و در 70 کشور جهان تأیید شده است. روس ها همچنین از مرکز "Vector" نووسیبیرسک و "KoviVak" از مرکز چوماکوف آکادمی علوم روسیه به "EpiVacCorona" دسترسی دارند.
برای واکسیناسیون ، اسپوتنیک لایت توصیه می شود - یک نسخه سبک از اسپوتنیک وی، که یک تزریق واحد را فرض می کند. افزون بر این ، وزارت بهداشت روسیه اخیراً EpiVacCoron -N را ثبت کرده است - حاوی همان ماده فعال مانند EpiVacCoron است ، اما آنها به روش های مختلف سنتز می شوند.
در ماه جولای ، تنظیم کننده مجوز آزمایشات بالینی این دارو را به موسسه تحقیقاتی واکسن ها و سرم های سن پترزبورگ آژانس پزشکی پزشکی فدرال صادر کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала