Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گوتی: "من از باخت بارسلونا لذت می‌برم"

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عضو شوید
گوتی هرناندز اسطوره رئال مادرید در صحبت تازه‌اش نسبت به وضعیت بحرانی بارسلونا واکنش جالبی نشان داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ گوتی هرناندز کاپیتان و هافبک سابق باشگاه رئال مادرید در تازه‌ترین صحبت‌هایش نسبت به وضعیت فعلی بارسلونا واکنش جالبی داشته است.
او که همیشه با نیشخند و کنایه‌های‌اش رقابت و دشمنی با بارسلونا را زنده نگهداشته، در اظهار نظر عجیب سرمربیگری رقیب سنتی در این برهه را قبول کرد اما ساعتی بعد به سبک همیشگی‌اش، در توییتر رسمی خود به این موضوع واکنش نشان داد.
به نقل از مارکا، گوتی که طی 14 سال بیش از 500 بازی برای رئال انجام داد و 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و بیش از 2 سال هدایت تیم‌های پایه‌ی این باشگاه را عهده‌دار بود در مصاحبه جدیدش گفت که هیچ مشکلی با قبول کردن هدایت کاتالان‌ها ندارد. او که در جمع سفیران لالیگا در فصل 22-2021 صحبت می‌کرد گفت:
"کسی که همیشه باید برای نتایج و وضعیت تیم پاسخگو باشد، سرمربی است. اما اخراج سرمربی همیشه یک راه حل نمی‌باشد. اگر ژاوی در سرمربیگری هم مثل دوران بازی‌اش باشد، سرمربی بزرگی خواهد شد. اما در حال حاضر او در بارسا بازیکنانی را می‌بیند که با آنها نمی‌تواند سبکش را به اجرا بگذارد. من بارسلونا را تمرین دهم؟ چرا که نه؟ فعلا با هیچ تیمی قرارداد ندارم و آزادم. همه دوست دارند به مردم ثابت کنند که علاوه بر این‌که بازیکن خوبی بوده‌اند، در مربیگری هم دستی بالایی دارند."
اما این اسطوره خیلی زود ساعتی بعد از صحبت‌هایش در صفحه رسمی توییتر خود به این گفته‌اش واکنش نشان داد و به نقل از ال‌لاگوئرو گفت:
"کمی شوخ طبعی خوب است. هرگز به بارسلونا نمی‌روم. آنها بحران بزرگی دارند و من هم از تماشای شکست بارسا لذت می‌برم."
این در حالیست که او اخیرا داروین نونیز مهاجم تیم بنفیکا که در لیگ قهرمانان اروپا دو گل به بارسلونا زد را مورد ستایش قرارداده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала