Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری لفظی پیکه و بوستکس در شب تحقیر بارسا + ویدیو

© REUTERSجرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
بارسلونا از هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در مصاف با اتلتیکو مادرید متحمل شکست شد.
به گزارش اسپوتنیک، از هفته هشتم رقابت‌های لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه واندامتروپلیتانو شهر مادرید میهمان شاگردان سیمئونه بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
اعتراف تلخ مدافع بارسا: اوضا بسیار پیچیده‌ است، داریم رنج می‌کشیم!
کاتالان ها در شرایطی متحمل شکست شدند که ستاره این بازی لوئیس سوارز ستاره سابق بارسایی ها بود که یک گل ساخت و یک گل در دقیقه 44 به ثمر رساند.
شرایط بارسلونا بسیار بحرانی است به طوری که به نظر می رسد روابط دوستانه و صمیمانه ای هم که میان بازیکنان بارسلونا در گذشته وجود داشته در حال از بین رفتن است و هر بازیکن به دنبال تبرئه خودش به خاطر این وضعیت بارسلونا و مقصر کردن دیگر بازیکنان است.
پس از گل اول اتلتیکو مادرید که توسط لمار به ثمر رسید، یک بحث نسبتا تند میان جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس اتفاق افتاد. این دو بازیکن، با سابقه ترین و پر افتخار ترین بازیکنان حال حاضر بارسلونا هستند اما در این بازی با هم دچار ناهماهنگی شدند و به مشکل خوردند.
سرخیو بوسکتس به خاطر این گلی که اتلتیکو مادرید به ثمر رساند، جرارد پیکه را مقصر دانست و با لحن تندی نکاتی را به او گوشزد کرد که پیکه هم به او واکنش نشان داد و پاسخ او را به همان لحن تند داد تا بدین ترتیب یک درگیری لفظی میان آن ها شکل گرفته باشد.
با این شکست اوضاع رونالد کومان وخیم تر از قبل شد و باید دید چه سرنوشتی این تیم و سرمربی هالندی خواهد داشت. اتلتیکو با این برد 17 امتیازی شد و در رده دوم است. بارسلونا هم با 12 امتیاز هشتم است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала