Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان اخراج کومان از بارسا مشخص شد

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
کومان فرصت دارد تا با کسب نتایج مطلوب جایگاه اش را در بارسا بعنوان مربی محکم کند.
به گزارش اسپوتنیک، نتایج تا امید کننده کومان با بارسا باعث شده تا او در لبه تیغ قرار بگیرد و زمزمه های اخراجش از نیوکمپ قوت بگیرد.
لاپورتا رئیس باشگاه اما با وجود شکست تیمش در بازی دیشب، کماکان از مرد هلندی بعنوان نفر اول کدر فنی حمایت کرده و تاکید به ادامه همکاری با او دارد.
اما روزنامه مارکا در گزارشی میگوید، تکلیف کومان دسته کم تا یک ماه آینده و سه دیدار باقی مانده بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد.
بارسا تا تاریخ 16 اکتبر هیچ مسابقه ای نخواهد داشت، زیرا از فردا بازیکنان ملی پوش باشگاه ها در اختیار تیم های ملی قرار خواهند گرفت تا در رقابت های انتخابی جام جهانی شرکت کنند.
​بارسلونا در تاریخ 17 اکتبر در هفته نهم لالیگا به مصاف والنسیا خواهد رفت و سه روز بعد نیز در لیگ قهرمانان با دیناموکیف اکراین روبه رو خواهد شد. مهم ترین مسابقه بارسا نیز در تاریخ 24 اکتبر مقابل رئال مادرید خواهد بود، دیداری که بدون شک سرنوشت کومان را هم مشخص خواهد کرد.
مارکا میگوید، با توجه به اینکه تا آن موقع ستاره های مصدوم بارسا از جمله دمبله، آگوئرو، پدری و آلبا نیز به ترکیب تیم اضافه خواهند شد، کومان در صورتی که از این سه بازی نتیجه مطلوبی کسب نکندف به صورت قطعی از سمتش در بارسا اخراج خواهد شد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала