Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری: جوانان مستعدی داریم؛ بهترین یوونتوس فصل را دیدیم

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus
Massimiliano Allegri, ex allenatore della Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
سرمربی یوونتوس معقتد است که در بازی با تورینو بهترین نمایش این فصل را ارائه کرده و هر بازی مزیتی برای بازیکنان جوان تیم است.
به گزارش اسپوتنیک، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است که این تیم موفق شد با یکی از بهترین عملکردهای خود در این فصل تورینو را شکست دهد و اولین کلین شیت خود در این فصل را ثبت کند.
Полузащитник сборной Италии Мануэль Локателли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
ورزش
یوونتوس 1 تورینو 0 ؛ فتح دلا موله با شلیک لوکاتلی
سرمربی یوونتوس در مصاحبه خود پس از بازی گفت:«ما در نیمه اول بسیار ایستا کار کردیم. به خصوص در سمت راست مشکلاتی داشتیم و چندین بار توپ از دست دادیم. با این وجود توانستیم مشکلات را در زمین بازی رفع کنیم. هرچه تحرک تیم در زمین مسابقه بیشتر باشد، کار برای حریف سخت‌تر خواهد بود
سرمربی بانوی پیر در ادامه اظهار داشت:«پیروز نشدن در این بازی کاملاً ما را ناامید می‌کرد. اعتقاد دارم که پس از نیمه دوم برابر میلان، بهترین عملکرد فصل خود را در اینجا به نمایش گذاشتیم و توانستیم به نتیجه دلخواه خود در مسابقه آن هم بدون دریافت گل دست پیدا کنیم.»
آلگری در پایان در مورد چهارمین پیروزی متوالی تیمش در کل جام‌هایی که یوونتوس در آن حضور دارد، گفت:«پس از برتری مقابل چلسی که وظیفه بین‌المللی بود در این بازی تمایل به دفاع و حمله در زمان نیاز داشتیم. پیروز نشدن در یک بازی مهم عملکردی ناامید کننده خواهد بود و پس از نیمه اول مقابل میلان که برنده نشدیم، احساس می‌کنم این مسابقه بهترین بازی ما در فصل بود
یووه تجربیات خود را با میدان دادن به بازیکنان جوانان افزایش داد. آلگری قبل از شروع فصل گفته بود بازیکنانی مانند ماتیاس دی لیخت و دژان کولوسفسکی با وجود جوانی شخصیت‌های کلیدی خواهند داشت و سرمربی بیانکونری معتقد است بازیکنان جوان‌تر می‌توانند از تجربه پیرامون خود درس بگیرند.
 
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала