Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به مناسبت 40 سالگی خاص‌ترین و مغرورترین مهاجم تاریخ فوتبال + عکس/ویدیو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان
زلاتان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
بازیکن سوئدی تیم میلان امروز 40 ساله شد و با این حال هنوز هم یک ستاره است.
به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سویدنی میلان امروز 40 ساله شد. به همین مناسبت صفحات مختلف شبکه های اجتماعی با انتشار ویدیو هایی تولد وی را تبریک گفتند.
زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2021
ورزش
حضور زلاتان در فهرست تیم ملی سوئد برای مقدماتی جام جهانی
زلاتان شاید خیلی مغرور باشد یا اظهارنظرهایش گاهی غیرقابل باور، اما او بی شک یکی از برترین مهاجمان زمانه خود محسوب می‌شود که هواداران فوتبال را بارها و بارها با گل‌های بی نظیرش به وجد آورده و کسی شکی ندارد که زلاتان در فوتبال به همه حقش نرسید.
ایبرا همچنان در حرفه پر زرق و برق فوتبال به کار خود ادامه می‌دهد و تسلیم ناپذیری‌اش را به رخ سایرین می‌کشد. ستاره سوئدی کارش را از مالمو شروع کرد و سپس در آژاکس، یوونتوس، اینترمیلان، بارسلونا، پاری‌سن‌جرمن، منچستریونایتد و ال ای گلکسی به میدان رفت.
ابراهیممویچ مجموعاً 565 گل در 954 بازی برای باشگاه‌ها و تیم ملی کشورش زده، در واقع او به طور میانگین در هر بازی 1.67 بار گلزنی کرده است. او همچنین در بین بهترین مهاجمان فعال جهان ایستاده است. از بین پنج بازیکن فعال در فوتبال، تنها کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بیشتر از او گلزنی کرده‌اند و زلاتان در جایگاه سوم قرار دارد.
ابراهیموویچ 11 عنوان قهرمانی در چهار کشور مختلف (هالند، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه) کسب کرده و مجموع جام‌های حرفه‌ای او 33 است. جامی که او بیشتر از هر عنوان دیگری کسب کرده است قهرمانی لیگ 1 فرانسه (4 بار) با تیم پی اس جی. از سوی دیگر شاید او هرگز برنده لیگ قهرمانان اروپا نشده باشد، اما تنها بازیکنی است که در لیگ قهرمانان برای ۶ باشگاه مختلف گلزنی کرده.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала