Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور کاپیتان تیم معلولان بسکتبال بانوان افغانستان در یک بازی برای اسپانیا

© Photo / Niloofar Bayat FBنیلوفر بیات کاپیتان تیم ملی ویلچر بسکتبال کشور
نیلوفر بیات کاپیتان تیم ملی ویلچر بسکتبال کشور  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
کاپیتان تیم بسکتبال روی ویلچیر زنان افغانستان پس از خروج از کابل برای اولین بار میان تشویق هواداران این ورزش برای یک تیم اسپانیایی بازی کرد.
کاپیتان تیم بسکتبال روی ویلچیر زنان افغانستان پس از خروج از کابل برای اولین بار میان تشویق هواداران این ورزش برای یک تیم اسپانیایی بازی کرد.
نیلوفر بیات کاپیتان تیم ملی ویلچر بسکتبال کشور  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
ورزش
فرار از افغانستان؛ نیلوفر بیات به باشگاه اسپانیایی پیوست
به گزارش اسپوتنیک، نیلوفر بیات؛ کاپیتان تیم بسکتبال با ویلچر زنان افغانستان، روز شنبه، 2 اکتبر اولین بازی خود را برای تیم جدید اسپانیایی خود آغاز کرد.
رویترز نوشته است نیلوفر بیات برای اولین بار این فرصت را بدست آورد تا بتواند برای یک تیم محلی اسپانیا در میان دیگر بازیکنان اسپانیایی اما مختلط در یک مسابقه دوستانه بازی کند.  
بیات به رویترز گفت:«هیچ گاه چنین مهربانی و احترام را تجربه نکرده ام. زمانی که استقبال آنان را دیدم احساس کردم می توانم اینجا را خانه دومم بدانم. می توانم خیلی خوشحال باشم اینجا.»
کاپیتان تیم معلولان بسکتبال افغانستان حدود یک‌ماه پیش، پس از خارج‌شدن از کابل به منظور امضای قرارداد با باشگاه «بیدای‌دیک بیلبائو» وارد شهر بیلبائوی اسپانیا شده‌بود.
براساس گزارش‌ها در بازی روز شنبه اسپانیا، نیلوفر بیات با استقبال گسترده مردم به سمت زمین رفت. پس از آن با اهدای گل و تشویق مردم و تماشاچیان روبه‌رو شد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала