Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌حالی خبرساز سوارز؛ هدفم کنایه به کومان نبود + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیز سوارز - Luis Suárez
لوئیز سوارز - Luis Suárez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
لوئیس سوارز درباره شادی جنجالی خود پس از گلزنی مقابل بارسلونا توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در مهم‌ترین دیدار هفته هشتم رقابت‌های لالیگا اسپانیا موفق شد در ورزشگاه خانگی خود متروپولیتانو و در حضور انبوهی از تماشاگران تیم فوتبال بارسلونا را دو بر صفر شکست دهد.
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
طعنۀ تند "سوارز" به "کومان": من هنوز از همان شماره تلفن استفاده می کنم! + عکس
لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید پس از گلی که زد ابتدای شادی انجام نداد و دست‌های خود را به نشانه عذرخواهی به آسمان گرفت. سپس شادی خود را با تقلید حرکت «تلفن زدن» ادامه داد که طعنه‌ای به حرکت ابتدای فصل گذشته کومان بود.
سرمربی هلندی بارسلونا در ابتدای فصل پیش به سوارز با یک تماس تلفنی اعلام کرده بوده به او نیازی ندارد. به همین دلیل هم خبرنگاران از این مهاجم اروگوئه‌ای در رابطه با شادی‌اش سوال کردند.
پس از نشر تصاویر و پرداختن رسانه‌ها به این موضوع، سوارز کنایه به کومان را تکذیب کرده و گفت:«حرکت من برای افرادی بود که می‌دانند من هنوز همان شماره تلفن را دارم و از همان تلفن استفاده می‌کنم. این شادی اصلا طعنه‌ای به کومان نبود. اگر دوست دارید بدانید، باید بگویم این شادی چیزی بود که با فرزندانم هماهنگ کرده بودم.»
به نظر می‌رسد البته سوارز قصد داشته به سرمربی بارسلونا بگوید اگر نیازی به من داشتید تماس بگیرید. هرچند که بعید به نظر می‌رسد اصلا کومان در این تیم دوام چندانی داشته باشد.
اتلتیکو مادرید با کسب این پیروزی 17 امتیازی شد و به طور موقت در رده دوم جدول قرار گرفت. تیم فوتبال بارسلونا هم با قبول نخستین شکست خود در رقابت‌های لالیگا در این فصل با 12 امتیاز در مکان نهم جدول قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала