Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرب الاجل جدید یونایتد به پوگبا با پیشنهادی نجومی

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
به نظر میرسد آخرین تلاش یونایتد برای حفظ ستاره فرانسوی انجام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد تصمیمش برای نگه داشتن ستاره فرانسوی در الترافورد قطعی است و به همین خاطر تا ماه جنوری به او فرصت داده تا در خصوص آینده اش تصمیم بگیرد.
در حالی که گفته میشد، پوگبا در ماه سپتمبر قرارداد جدیدی را با یونایتد امضا خواهد کرد، اما این ستاره فرانسوی تا کنون هیچ تصمیمی در خصوص آینده اش نگرفته است.
البته با توجه به اینکه او سال پایانی قراردادش را در یونایتد سپری میکند، شاید قصد ماندن ندارد و میخواهد در فصل آتی با ترک یونایتد به تیم جدیدی برود.
طبق قوانین، پوگبا در زمستان میتواند به صورت آزادانه مذاکرات را با تیم جدیدش آغاز کند. این در حالیست که رایولا مدیر برنامه های او بارها تاکید کرده است که ستاره خط میانی یونایتد قصد تمدید و ماندن را ندارد و خواهان بازگشت به یوونتوس است.
با این حال روزنامه سان مدعی است که منچستریونایتد ضرب الاجل جدیدی برای پل پوگبا تعیین کرده و تا زمستان به او فرصت داده تا در خصوص آینده اش تصمیم بگیرد.
طبق این گزارش، یونایتد قصد دارد با تمدید قرارداد او، دستمزد پوگبا را نیز به هفته 400 هزار پوند افزایش دهد تا او را به پردآمدترین بازیکن یونایتد تبدیل کند. پوگبا تا تعطیلات کریسمس فرصت دارد تا پاسخ اش را به یونایتد اعلام کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала