Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو 2 بارسلونا 0 ؛ سیمئونه هم به پیکر بی جان بارسا رحم نکرد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر اتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
بارسلونا در زمین اتلتیکومادرید متحمل شکست دیگر در رقابت های لالیگا شد.
به گزارش اسپوتنیک، در مهم ترین دیدار هفته هشتم لالیگا، تیم های اتلتیکومادرید و بارسلونا در ورزشگاه واندامتروپولیتانو شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 0 شاگردان سیمئونه به پایان رسید.
مسابقه دو تیم با فشار حملات تیم میزبان و ضعف خط دفاع بارسلونا آغاز شد و پیش بینی میشد که اتلتیکو دروازه بارسا را باز خواهد کرد. همین اتفاق هم افتاد و توماس لمار در دقیقه 23 موفق شد روی یک حرکت تیمی خوب و با پاس گل لوئیز سوارز، دروازه بارسا را باز کند.
بعد از گل بارسا فشار را برای بازگشت به بازی ایجاد کرد، اما نتیجه ای نگرفت. در ادامه هم نوبت به گلزنی سوارز رسید. در ثانیه های آخر نیمه اول بود که لوئیز سوارز موفق شد پس از دو فرصت سوزی، دروازه تیم سابقش را باز کند تا نیمه اول با برتری 2 بر 0 اتلتیکو به پایان برسد.
​البته مهاجم اروگوئه ای بعد از گل، به احترام تیم سابق هیچ خوشحالی نکرد.
با وجودی که سوارز بعد از گل خوشحالی نکرد، اما کومان پس از گل بازیکن رانده شده اش، به شدت ناراحت و عصبی شد.
با شروع نیمه دوم، بارسلونا فشار زیادی برای باز کردن دروازه میزبانش کرد، اما هر چه زد به در بسته خورد.
بارسا در دقیقه 64 از آنسو فاتی نیز در این بازی استفاده کرد و او را جانشین کوتینیویی کرد که چندین فرصت گلزنی را در زمان حضورش در میدان از دست داده بود.
در دقیقه 72 این مسابقه یک تعویض مهم دیگر هم اتفاق افتاد، آنهم حضور گریزمن در ترکیب اتلتیکو و قرار گرفتن در مقابل تیم سابقش بود. گریزمن در میان تشویق هواداران در واندامتروپولیتانو جانشین لوئیز سوارز در ترکیب اتلتی شد.
​ با این حال در ادامه و نیمه دوم این دیدار دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا تنها کاری که کرد، اجازه نداد اتلتیکو بیشتر به این تیم گل بزند.
اتلیتکو با برتری 2 بر 0 در این مسابقه 17 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود، بارسا نیز با یک بازی کمتر و 12 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.
رونالد کومان سرمربی محروم بارسا که در این بازی هم اجازه نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت، در کنار جوردی کرایف که گفته میشود یکی از نامزدان احتمالی مربیگری در بارسا است، این بازی را در ورزشگاه تماشا میکرد. با توجه به شکست امشب بارسا، انتظار میرود کومان آخرین بازی اش را بعنوان سرمربی در بارسا سپری کرده باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала