Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبری خوب در میان بحران بارسلونا

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
در حالی که هیچ خبری مثبتی از بارسلونا شنیده نمیشود، اما به نظر میرسد اوضاع این تیم پس از وقفه بازی های ملی بهتر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا یکی از بدترین دورانش در لالیگا و در لیگ قهرمانان را میگذارد.
دو شکست متوالی و سنگین در لیگ قهرمانان برابر بایرن و بنفیکا و روند پر فراز و نشیب و نا امید کننده در لالیگا نیز باعث شده تا عملکرد بارسا در رقابت های این فصل چیزی بیشتر از یک فاجعه نباشد.
با این حال و با وجود این همه امتیازی که بارسا با کومان از دست داده است، لاپورتا رئیس تیم، کماکان از مرد هلندی حمایت کرده و تصمیم به اخراج او ندارد.
وجه مشترکی که در میان صحبت های رئیس و سرمربی تیم وجود دارد، این است که هر دو منتظراند تا مصدومان بارسا که بیشترشان ستاره های تیم هستند به زودی به ترکیب تیم برگردند.
کومان و لاپورتا معتقدند با بازگشت ستاره های بارسا وضعیت این تیم به صورت مثبتی تغییر خواهد کرد. آگوئرو، دمبله، آلبا، پدری و برایتویت مهم ترین ستاره های بارسا هستند که به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند.
در همین حال روزنامه سپورت مدعی است که پس از وقفه بازی های ملی، یعنی دو هفته بعد، پدری، آگوئرو، دمبله و آلبا میتوانند به ترکیب تیم اضافه شوند که این بهترین خبر برای کومان و بارسا در بحران کنونی است.
​بدون شک بازگشت این ستاره های با تجربه به ترکیب بارسا کمک زیادی به کومان خواهد کرد که در طی بازی های این فصل مجبور به استفاده از ستاره های جوانی است که از تجربه بالایی برخوردار نیستند. البته در خصوص دمبه گزارش ها حاکی از آن است که وی در اواخر ماه اکتبر برای استفاده آماده است.
این در حالیست که آنسو فاتی نیز هفته گذشته به ترکیب بارسا اضافه شده و در سه بازی اخیر این تیم نیز بعنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده و یک گل هم زده است.
با این حال میتوان پیش بینی کرد با بازگشت این ستاره ها به میدان، کومان دیگر بهانه ای برای از دست دادن امتیاز ندارد و لاپورتا نیز دیگر به پیمانه گذشته ازو حمایت نخواهد کرد. زیرا رئیس بارسا هم به خوبی میداند که نبود ستاره ها یکی از دلالیلی است که بارسا نمیتواند مقابل تیم های بزرگ خودی نشان دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала