Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

6 دیدار سخت و مهم در انتظار یونایتد؛ همه نگاه ها به رونالدو است

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
عضو شوید
منچستریونایتد با تکیه به ستاره پرتگالی اش، خود را برای شش مسابقه سخت آماده خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از این که منچستریونایتد در تابستان امسال با کریستیانو رونالدو در کنار جیدون سانچو و رافائل واران قرارداد بست، هواداران ادعا کردند که ستاره پرتگالی قطعه گمشده این پازل است و یونایتد با جذب او یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ است.
رونالدویی که در 36 سالگی همانند یک بازیکن 22 ساله میدرخشد و هر تیمی میتواند برای موفقیت و پیروزی روی او حساب باز کند.
با تمام این ها پس از درخشش فوق العاده او با لباس یونایتد با آمار پنج گل در شش بازی، تصور بر این است که منچستریونایتد حتی شبیه یک تیم مدعی و خطرناک نیست.
یونایتد در این فصل سه بار طعم شکست را چشیده است. مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان، وستهم و استون ویلا نیز در لیگ برتر. سه تیمی که هیچ کسی انتظار نداشت بتوانند یونایتد را شکست دهند. تیم سولسشر در مقابل ویارئال هم به سختی پیروز شد، زیرا در ثانیه های واپسین بازی، جدال دو تیم با تسای 1 بر 1 جریان داشت تا این که رونالدو گل برتری تیمش را زد.
آمار نشان میدهد، یونایتد بدون رونالدو تنها یک گل به حریفاتش زده است و به طور میانگین هر وقت او در زمین نبوده، دو گل هم خورده است. با این حال تیم اوله پس از وقفه بازی های ملی، بازی های سختی در پیش خواهد داشت.
شیاطین سرخ به ترتیب در لیگ با لسترسیتی، در لیگ قهرمانان با آتالانتا و در ادامه رقابت های لیگ برتر در سه دیدار سخت با تیم های لیورپول، تاتنهام و من سیتی روبه رو خواهد شد. مسابقاتی که قطعا شخصیت واقعی یونایتد را با حضور ستاره پرتگالی اش، نشان خواهد داد.
در واقع این شش بازی در طول سه هفته از جمله دو دیدار مقابل آتالانتا، برای موفقیت این تیم در رقابت های داخلی و اروپایی این فصل فوق العاده مهم و تاثیرگذار بود.
یونایتد در صورتی که نتواند از این 6 بازی سخت و مهم سربلند بیرون شود، شانسش برای قهرمانی فوق العاده کم خواهد شد.
با این حال سولسشر قصد دارد از رونالدو با توجه به سن بالایی که دارد، طوری استفاده کند تا از قدرت او بتواند به نحو درستی در رقابت ها استفاده کند.
زیرا سرمربی شیاطین سرخ معتقد است، رونالدو با توجه به انگیزه و آمادگی بالایی که دارد، دیگر مثل گذشته جوان نیست و باید وضعیت او برای حضور در میدان کنترل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала