Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی در مسیر دشوار؛ زنگ خطر برای رئال به صدا درآمد!

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
سرمربی ایتالیایی در 3 بازی گذشته عملکرد بسیار ضعیفی را در تیم فوتبال رئال مادرید ثبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید دومین شکست این هفته خود را با نتیجه 2 - 1 متحمل شد تا کهکشانی‌ها تحت هدایت آنچلوتی برای اولین بار وارد دوران بحرانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوند.
رئال مادرید   Real Madrid, Alaves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
بحران به رئال رسید؛ نخستین شکست فصل در سرزمین دشمن همیشگی
رئال مادرید در این فصل با امید‌های زیادی کارلو آنچلوتی را به مادرید بازگرداند. مدیران رئال امیدوار بودند که این سرمربی مشهور ایتالیایی بتواند مانند دوره اول حضور خود میان کهکشانی‌ها عملکرد درخشانی داشته باشد.
اما با وجود روز‌های خوش ابتدای فصل، تیم آنچلوتی در مسابقات گذشته خود عملکرد خوبی نداشته است و حتی نتوانسته نتایج خوبی کسب کند. مادرید در میانه همین هفته نیز در لیگ قهرمانان اروپا 2 - 1 مقابل شریف شکست خورد. برخی شکست این تیم مقابل شریف را نیز یکی از فاجعه‌بارترین شکست‌های تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا خوانده بودند.
ین مربی ایتالیایی هنوز فرصت دارد اما باید هرچه سریع‌تر راه حلی برای خروج از این شرایط پیدا کند. آنها پس از وقفه دیدارهای ملی که برابر رئال طولانی‌تر است چون بازی آنها برابر اتلتیک بیلیائو به تعویق افتاده باید در دیداری حساس در لیگ قهرمانان به مصاف شاختار بروند و در لالیگا نیز دیدار با بارسلونا را در پیش دارند.
مربی ایتالیایی آنچلوتی تاکنون کلید حل مشکل را پیدا نکرده و تردیدهای بسیاری دارد چون غیبت مدافعان کناری برایش دردسرساز شده و به همین دلیل آلبا روز گذشته در پست دفاع چپ به میدان رفت. کارلتو پیش از این روی حضور این بازیکن در پست دفاع میانی تاکید کرده بود اما پس از شکست برابر شریف نظرش را تغییر داده و از او در این پست استفاده کرد.
او همچنین سیستمش را به 2-4-4 تغییر داد و هازارد را روی نیمکت گذاشت. رئال هنوز در صدر جدول قرار دارد اما تا به حال هفت امتیاز در هشت بازی از دست داده و در لیگ قهرمانان نیز صدرنشین نیست.
در حال حاضر آنچلوتی و تیمش 18 روز به دلیل برگزاری بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر فرصت دارند تا بار دیگر به مسیر پیروزی بازگردند و شرایط خود را به روز‌های اول این تیم در لالیگا نزدیک کنند.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала