Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه حقیقت درباره آینده فوتبالی‌اش را افشا کرد

© REUTERS / GONZALO FUENTESكيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي
كيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
مهاجم پی‌اس‌جی  سرانجام برای نخستین بار در مورد اتفاقات تابستان قبلی و منتفی شدن انتقالش به رئال مادرید صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن بالاخره نظر خود را در مورد اتفاقاتی که منجر به منتفی شدن انتقالش به پی اس جی شد، صحبت کرد.
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
ورزش
آنچلوتی: امباپه از آمدن به بزرگترین باشگاه جهان لذت خواهد برد
امباپه در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص وضعیت انتقالش و قصدش برای جدایی از پی‌اس‌جی گفت:«از باشگاه خواستم که اجازه جدایی من را بدهند و از همان لحظه اعلام کردم که قراردادم را تمدید نخواهم کرد. برنامه من این بود که باشگاه من را بفروشد تا بتوانند با پول فروش من یک جایگزین باکیفیت را به خدمت بگیرند.»
امباپه در ادامه اظها رداشت:«تلاش کردم که به موقع به باشگاه خواسته‌ام را اعلام کنم که بتوانند واکنش نشان بدهم. می خواستم که هر دو طرف نفع ببرند و در پایان با هم دست بدهیم و به شکل مسالمت آمیزی جدا شویم اما به تصمیمشان احترام می گذارم و به آنها گفتم که اگر اجازه جدایی من را نمی دهند، می مانم.»
مهاجم جوان پاریسی در پایان همچنان در پیوند به جدایی‌اش گفت:«شخصا موضع باشگاه مبنی بر این که من می خواستم در هفته آخر آگست بروم را نمی پسندم زیرا چنین چیزی درست نیست. این موضع گیری باعث می شود حس کنم یک سارق هستم. من از ماه جولای به باشگاه اطلاع داده بودم می خواهم از تیم بروم.»
رئال مادرید سه پیشنهاد برای انتقال امباپه به دست پی‌اس‌جی رساند اما مدیران قطری این تیم به هیچ کدام از این پیشنهادها پاسخ ندادند. اکنون امباپه با ماندنی شدن در پاری‌سن‌جرمن می‌تواند در تابستان آینده به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала