Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌ثباتی وچرخش‌های عجیب لاپورتا در دومین دورۀ ریاستش در بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا از زمانی که به عنوان رییس بارسا برای دومین بار انتخاب شده است، روی تصامیمش قاطعانه ایستاده نبوده و چرخش‌های عجیبی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا در زمان کمپاین‌های انتخاباتی شعارهای دل‌گرم کننده به هواداران بارسلونا داد و موفق شد با همین ترفند رأی قابل قبولی بیاورد و به عنوان رییس جدید این باشگاه انتخاب شود.
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
ورزش
یک گزینه عجیب روی میز لاپورتا برای هدایت بارسا
لاپورتا اما پس از رسیدن به ریاست بارسلونا به بسیاری از وعده‌هایش از جمله حفظ مسی و تمدید قرارداد وی عمل نکرد و در ادامه نیز چرخش‌های عجیبی از خودش نشان داد تا به هواداران این باشگاه ثابت شود که او روی تصامیمش قاطعانه ایستاده نیست و ثبات ندارد.
براساس گزارش‌ رسانه‌های کاتالانی، اولین نشانۀ بی‌ثباتی لاپورتا، وارد شدن او بدون داشتن پول ضمانت بود و همین موضوع سبب شد تا خوامی گیرو معاون اقتصادی وی تصمیم به کناری‌گیری از عضویت در تیم کاری او بگیرد.
نشانۀ دیگر بی‌ثباتی لاپورتا اصرار به حفظ مسی و تمدید با او بود که در این راه نیز لاپورتا ناکام بود و موفق نشد اسطوره باشگاه را حفظ کند.
اقدام به اخراج کومان در سه ماه گذشته برای چندمین بار و انصراف از این کار نیز بی‌ثباتی رییس بلوگرانا را نشان می‌دهد و کناره‌گیری از  CVC، و هم‌سویی با پرز نیز از دیگر نشانه‌ها می‌باشد.
لاپورتا در مورد امرسون رویال نیز به هواداران دروغ گفت و با وجود نیاز باشگاه به آن بازیکن و آینده بلندی که برای او تصور می‌شد، تصمیم به فروش او گرفت، در حالی که در مراسم معارفه وی گفته بود که امرسون، دنی آلوز جدید است و برای سال‌های طولانی در این باشگاه خواهد ماند.
این موضوعات سبب شده تا هواداران بارسلونا به رییس باشگاه به شک و تردید نگاه کنند و به تصامیم و حرف‌های او زیاد باورمند نباشند.
این در حالی‌ست که لاپورتا در دوره ریاست قبلی‌اش بسیار قاطعانه عمل کرده بود و روی وعده‌هایش ایستادگی نشان داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала