Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفع تشویش بزرگ بایرنی‌ها؛ ماشین گُلزنی آمادۀ تمدید

© REUTERS / Kai PfaffenbachBayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı
Bayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ اعلام آمادگی کرده و به نظر می‌رسد که این بازیکن در آلیانز آرنا ماندگار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد روبرت لواندوفسکی ستاره 33 سالۀ بایرن مونیخ، تا ماه جون سال 2023، با این تیم اعتبار دارد و باواریایی‌ها در تلاش اند تا با این ستاره پولندی تمدید کنند.
لواندوفسکی   Russia World Cup Poland Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
ورزش
ملاقات پاریسی‌ها‌ با نماینده لواندوفسکی؛ پی‌اس‌جی سراغ جانشین امباپه رفت
لوا اما قبل از این تمایل به تجربه کردن چالش جدید نشان داده بود و مدیر برنامه‌های این بازیکن گفته بود که احتمالاً این آخرین قرارداد موکلش با باواریایی‌ها خواهد بود.
این موضوع سبب نگرانی مدیران و هواداران بایرن مونیخ شده بود زیرا لوا در هر فصل برای این تیم نزدیک 40 گُل می‌زند و پُر کردن جای خالی چنین بازیکنی بسیار دشوار است.
حالا به نظر می‌رسد که این نگرانی بایرن‌ها رفع خواهد شد زیرا گزارش‌ها می‌رساند که ستاره پولندی در صورت آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد خوشبین به ماندن در آلیانز آرنا است.
براساس گزارش بیلد، طرفین مایل اند تا قرارداد جدیدی تا 2025 ببندند و این بازیکن تا سن 37 سالگی در این تیم بماند.
این نشریه همچنان مدعی است که رابطه میان پینی زاهاوی و مدیران بایرن مونیخ بسیار خوب است و این می‌تواند روند تمدید قرارداد را تسهیل کند.
لوا در حالی به تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده است که چلسی در تابستان برای جذب ستاره پولندی تمایل نشان داده بود و رئال مادرید نیز نیم‌ نگاهی به این بازیکن داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала