Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شایعات مربیگری «ژاوی» در بارسا تکذیب شد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании
ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا Футбол. ЕВРО - 2012. Тренировки сборных Италии и Испании - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
اسطوره بارسلونا هیچ توافقی برای جانشینی رونالد کومان روز نیمکت این تیم ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، جرارد رومرو روز گذشته خبر داد که ژاوی برای هدایت بارسلونا با سران این تیم به توافق رسیده اما خاوی میگوئل، خبرنگار نزدیک به سرمربی السد قطر این خبر را رد کرد و گفت هیچ توافقی وجود ندارد و این اخبار نادرست است.
لوئیز سوارز بازیکن اتلتیکو مادرید   Luis Suarez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
ورزش
واکنش سوارز به احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا
برخلاف شایعات فراوانی که درباره آینده کومان روی نیمکت بارسلونا منتشر می‌شد، خوان لاپورتا اخیرا اعلام کرد که از این سرمربی حمایت می‌کند اما همچنان شایعاتی وجود داشت که ژاوی هرناندز با آبی اناری پوشان به توافق رسیده و جانشین کومان خواهد شد.
جرارد رومرو گزارش داد که روز چهارشنبه بارسلونا و ژاوی برای سرمربیگری هافبک سابق در نیوکمپ به توافق رسیدند. با شروع از آن روز، خوان لاپورتا کار را روی اخراج رونالد کومان را آغاز کرد.
روز جمعه، مربی هالندی می دانست که قرار است اخراج شود. با این حال، روز شنبه پس از دیدار لاپورتا و کومان رییس باشگاه نظر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت مربی را حفظ کند.
بارسلونا با هدایت رونالد کومان در هفته هشتم لالیگا مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورد تا روند نتایج این تیم با سرمربی هالندی همچنان در مسیر ناکامی باشد.
 
  
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала