صدراعظم پاکستان ابتدا به "دوسیه پاندورا" پاسخ داد

© @https://twitter.comعمران خان نخست وزیر پاکستان
عمران خان نخست وزیر پاکستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
عمران خان از جمله کسانی است که به تحقیقات روزنامه نگاران پاسخ داده گفته است که دولت پاکستان از شهروندان این کشور که در "پرونده پاندورا" ذکر شده است، تحقیق خواهد کرد و در صورت تشخیص سوء استفاده، جدی اقدام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی ICIJ)) تحقیقی را منتشر کرد که در یکی از قسمت های آن ادعا شده است که اعضای حلقه داخلی صدراعظم پاکستان شرکت های بحری استند، اما اطلاعاتی در مورد دخالت رئیس دولت در دست نیست.
 عمران خان: آمریکا ناچار است دولت طالبان به رسمیت بشناست  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
عمران خان: آمریکا ناچار است دولت طالبان به رسمیت بشناسد
عمران خان گفت: "ما از تحقیقات دوسیه پاندورا، در افشا ثروت شخصیت های بلند پایه، به دست آمده از طریق فرار مالیاتی و فساد، و پولشویی در پناهگاه های مالی استقبال می کنیم. دولت من از همه شهروندان ما که در" اسناد پاندورا "ذکر شده است ، تحقیق خواهد کرد".
نخست وزیر پاکستان در توییتر خود نوشت: "در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدامات مناسب را انجام خواهیم داد. من از جامعه بین المللی می خواهم که با این بی عدالتی شدید به عنوان بحران تغییرات آب و هوا برخورد کنند."
کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی ICIJ)) ، که به ویژه توسط یکی از صندوق های جورج سوروس تامین مالی شده است ، "پرونده پاندورا" را در مورد مشارکت تعدادی از رهبران جهان در طرح های بحری منتشر کرد. بیش از 35 سیاستمدار فعلی و سابق و همچنین 400 مقام از حدود 100 کشور جهان در آن حضور دارند. تحقیقات توسط کنسرسیومی از روزنامه نگاران ایالات متحده را به عنوان بزرگترین جنت ​​مالیاتی نام برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала