Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند اردوی تیم ملی نروژ را از دست داد

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، به دلیل مصدومیت قادر نخواهد بود تا تیم ملی کشورش را در رقابت‌های ملی در ماه اکتوبر همراهی کند.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره دورتموند، چندی قبل مصدوم شد و به نظر می‌رسد که مصدومیت او زیاد جدی نباشد و بزودی به میادین برگردد.
امروز مارکو روزه، سرمربی دورتموند اما امروز گفت که مصدومیت ستاره تیمش جدی است و هنوز مشخص نیست که این بازیکن چه زمانی به میادین باز خواهد گشت.
هالند اردوی تیم ملی کشورش را نیز از دست داده است و نام او از فهرست تیم ملی نروژ برای مصاف با ترکیه، مونتو نگرو و لتوانی را از دست خواهد داد زیرا شرایط لازم برای بازی را ندارد.
فدراسیون فوتبال نروژ این موضوع را تایید کرده و می‌گوید که خط خوردن نام هالند به دلیل پیشگیری از شدت مصدومیت او بوده است.
در بیانیه‌ای که از سوی فدراسیون فوتبال نروژ به نشر رسیده، آمده است:" به نظر می رسد شدت مصدومیت ارلینگ هالند کاهش یافته، اما متاسفانه روند بهبود بسیار کند بوده است. اگر او خیلی سریع در ترکیب قرار بگیرد، امکان ایجاد عوارض برای این بازیکن وجود دارد."
این در حالی‌ست که هالند نیز امروز در توییتر خود غیبت در بازی‌های پیشروی تیم ملی کشورش را تایید و ابراز تأسف کرد که نمی‌تواند به تیم ملی کشورش کمک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала