Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی تیم برنده نمی‌شود رونالدو به شدت عصبانی می‌شود

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
رونالدو پس از تساوی تیمش مقابل اورتون با ناراحتی زمین را ترک کرد که این موضوع واکنش «گری نویل» مدافع سابق این تیم را به همراه داشت.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم منچستریونایتد و اورتون این هفته در چارچوب مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد روبروی یکدیگر قرار گرفتند و نتیجه این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2021
ورزش
6 دیدار سخت و مهم در انتظار یونایتد؛ همه نگاه ها به رونالدو است
رونالدو پس از پایان بازی در حالی که به شدت ناراحت بود، حرف‌هایی زیر لب به زبان آورد و نشان داد که بسیار عصبانی است. «گری نویل» مدافع و کاپیتان سابق شیاطین سرخ در خصوص این حرکت فوق ستاره پرتگالی واکنش نشان داده است.
مدافع پیشین منچستر در این باره گفت:«بازی را تماشا کردم و دیدم که او با ناراحتی در حال ترک زمین است. باید بگویم که این صحنه را دوست نداشتم. وقتی کریستیانو بازی نمی‌کند ناراحت است. وقتی گل نمی‌زند ناراحت است. وقتی تیم برنده نمی‌شود رونالدو به شدت عصبانی می‌شود.»
نویل در ادامه اظهار داشت:«رونالدو به اندازه کافی باهوش است که بداند چنین اقداماتی فشار زیادی را بر سرمربی وارد می‌کند، فشاری بیشتر از آنچه سولسشر در حال حاضر تحمل می‌کند. من فکر می‌کنم این موضوع باید در ماه‌هایش پیش رو مدیریت شود. کریستیانو همیشه گلزنی نمی‌کند، شاید هر بازی در زمین هم حاضر نباشد. اما من فکر می‌کنم اگر اینطور از زمین خارج شود، فشاری بی‌انتها بر سولسشر وارد می‌کند.»
رونالدو در ابتدای این بازی روی نیمکت قرار داشت و پس ازورودش به زمین در نیمه دوم نیز نتوانست به کسب پیروزی از سوی این تیم کمکی کند. این فوق ستاره پرتگالی پس از سوت پایان بازی بسیار عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که زیر لب با خودش صحبت می‌کرد به سوی رختکن رفت.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала