Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان از گفت‌وگو با رسانۀ هالندی ممنوع شد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا از رونالد کومان خواسته است تا بخاطر عدم ایجاد حواشی، از گفت‌وگو با یک شبکه هالندی خودداری کند.
به گزارش اسپوتنیک، در چند هفته گذشته رابطه رونالد کومان سرمربی بارسلونا با خوان لاپورتا رییس باشگاه بسیار متشنج شده بود و حتی شایعه اخراج سرمربی هالندی بخاطر کسب نتایج ضعیف شنیده می‌شد.
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
ورزش
مشکلات بارسا را پایانی نیست؛ رقم بدهی‌های بلوگرانا بابت جذب بازیکنان فاش شد
به یکباره اما همه چیز تغییر کرد و رییس بارسا قبل از مصاف این تیم با اتلتیکومادرید از کومان حمایت کرد و مدعی شد که وی در نیوکمپ ادامه خواهد داد.
پس از این خبر رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا از صلح موقتی میان رییس و سرمربی باشگاه خبر دادند و موضوع اخراج کومان را منتفی عنوان کردند.
حالا رییس باشگاه در تلاش است تا بخاطر حفظ آرامش نسبی و متشنج نشدن دوباره اوضاع به صورت جدی مراقب همه چیز باشد و اجازه ندهد تا حاشیه‌های جدید ایجاد شود.
از همین رو خوان لاپورتا مانع انجام مصاحبه رونالد کومان با یک شبکه هالندی شده و از سرمربی تیم خواسته از انجام گفت‌وگو بخاطر ایجاد نشدن حاشیه خودداری کند.
رسانه‌های هالندی گزارش داده اند که قرار بود کومان در تعطیلات بازی‌های ملی با شبکه  HLF8 گفت‌وگو کند اما ظاهراً این مصاحبه انجام نخواهد شد.
لاپورتا در حالی مانع گفت‌وگوی کومان شده که قبل از این به دلیل صحبت‌ در رسانه‎‌ها مشکلات شدیدی میان طرفین به وجود آمده بود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала