Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این رئال به زودی در هر بازی 5 گُل دریافت خواهد کرد

© REUTERS / David KleinReal Madrid - Liverpool
Real Madrid - Liverpool - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
عملکرد خط دفاعی رئال مادرید در فصل جاری فاجعه‌بار بوده و این احتمال وجود دارد که این تیم بزودی در هر بازی 5 گُل دریافت کند.
به گزارش اسپوتنیک،  رئال مادرید در فصل جاری در خط دفاعی مشکلاتی داشته است و هم‌مانند گذشته استحکام ندارد. در پنجره نقل‌وانتقالات، راموس پس از 16 سال و واران پس از 10 سال از رئال مادرید جدا شدند و خط دفاعی با تجربه و هماهنگ این تیم فروپاشید.
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
ورزش
آنچلوتی در مسیر دشوار؛ زنگ خطر برای رئال به صدا درآمد!
رئال مادرید با وجود این که کورتوا بهترین فُرم خودش را دارد، در ده بازی که به میدان رفته است، در سه بازی گُل دریافت نکرده و در 7 بازی دیگر دروازه این تیم باز شده است.
براساس گزارش Fichajes، رئال برابر تیم‌هایی چون لوانته سه گُل، سلتاویگو دو گُل و اف سی شریف نیز دو گُل دریافت کرده که این تیم‌ها زیاد بزرگ نیستند و این آمار نشان می‌دهد که خط دفاع رئال شکننده است و اگر در برابر تیم‌هایی بزرگی قرار گیرد، قطعاً تا 5 گُل دریافت خواهد کرد.
رئال هنوز ستاره‌های خودش در دفاع مرکزی را از دست نداده است و اگر میلیتائو و آلابا مصدوم شوند، این تیم مدافعی ندارد تا به عنوان جانشین این بازیکنان به زمین بفرستد.
در صورت مصدومیت این دو ستاره رئال مجبور خواهد بود تا از وایخو و ناچو در خط دفاع استفاده کند که در چنین حالتی احتمال دریافت گُل‌های زیادی برای خط دفاع رئال متصور است.
مدیران ارشد این تیم با در نظر گرفتن 4-5 بازی در فصل گذشته به این نتیجه رسیده اند که بازیکنان کنونی کفایت می کنند در حالی که حقیقت این است که با نمایشی که از میلیتائو، ناچو، لوکاس و … دیده ایم، هر کدام از آنها فرسنگ‌ها تا این که در سطح رئال مادرید باشند، فاصله دارند و این موضوع به ضرر کهکشانی‌ها تمام خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала