Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا در اندیشه خرید مهاجم کلیدی سیتی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر استرلینگ
استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا بار دیگر نظرش معطوف به جذب بال انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا که روزهای خوبی را سپری نمی کند و هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا اوضاع خوبی ندارد، ممکن است در نقل و انتقالات جنوری یک خرید مهم انجام دهد.
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
ورزش
بارسا در اندیشه جذب استرلینگ
باشگاه بارسلونا که تابستان اخیر هم گفته می‌شد نسبت به جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی علاقه‌مند است، بار دیگر به پروژه جذب این بازیکن بازگشته است.
در تازه‌ترین مورد هم، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» خبر داده که بارسلونا امکانات مالی مناسب برای انجام یک خرید بزرگ در جنوری 2022 را در اختیار دارد.
پیش تر پپ گواردیولا برای جدایی رحیم استرلینگ چراغ سبز نشان داده بود و متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا در تابستان گذشته به منچستر سفر کرد تا در این خصوص مذاکره کند اما پیشرفت خاصی در مذاکرات حاصل نشد.
اکنون انتظار می رود بارسلونا در جنوری اقدام جدی تری برای جذب استرلینگ انجام دهد. استرلینگ 26 ساله که در سال 2015 از لیورپول به منچسترسیتی پیوست، در این سال‌ها یکی از مهره‌های اصلی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا بوده است و به این تیم برای کسب 9 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس کمک کرده است.
این بال انگلیسی که تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد، این فصل اما نقش پررنگی در برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا نداشته و در 9 بازی که به میدان رفته تنها در 437 دقیقه از 810 دقیقه ممکن به بازی گرفته شده است.
استرلینگ که تاکنون در 301 بازی 115 گل برای آبی‌پوشان شهر منچستر به ثمر رسانده است، در صورت پیوستن به بارسلونا به هم‌تیمی‌های پیشین خود یعنی سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا ملحق خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала