Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قاتل بارسا در رادار غول‌های اروپا + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر بنفیکا
بنفیکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا با عملکرد بی‌نظیرش در بازی برابر بارسلونا، مشتریانش را افزایش داد.
به گزارش اسپوتنیک، داروین نونیز، مهاجم 22 ساله و اروگوئه‌ای بنفیکا هفته گذشته در ترکیب تیمش برابر بارسلونا دبل کرد تا یکی از بزرگترین کابوس‌های تیم رونالد کومان را بسازد.
Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
ورزش
کنایه تند بازیکن بنفیکا به پدیدۀ بارسا؛ تو مسی نیستی! + عکس
درخشش فوق‌العادۀ این پدیده باعث افزایش شمار مشتریان او در فوتبال اروپا شده است. در حال حاضر به نظر می رسد که میلان، اینتر، اتلتیکو و منچسترسیتی با دقت شرایط جذب وی را زیر نظر گرفته اند.
در همین رابطه، نشریه انگلیسی «دیلی استار» گزارش داده است که منچسترسیتی در تابستان گذشته نیز شرایط خرید داروین را به عنوان جانشین آگوئرو دنبال می کرده است و حالا دوباره به سراغ وی خواهند رفت.
منچسترسیتی و بنفیکا رابطه خوبی دارند و این دو پیش از معاملاتی نیز داشته اند که به انتقال روبن دیاز می‌شود اشاره کرد. در این میان اما، خرید داروین چندان آسان نخواهد بود چرا که گفته می شود بنفیکا برای فروش این مهاجم 22 ساله حداقل 80 میلیون یورو طلب خواهد کرد.
باشگاه اسپانیایی عادت دارد تا درآمد زیادی از فروش ستارگانش کسب کند چرا که به طور مثال آنها ژائو فلیکس را با 127 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید فروختند.
این مهاجم 22 ساله در فصل گذشته با چهارده گل و دوازده پاس گل نمایش خوبی داشت و خودش را به عنوان مهاجمی آچارفرانسه و توانمند ثابت کرد و در فصل جاری نیز در هشت بازی آغازین شش گل ثبت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала