Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی سرمربی دورتموند از مصدومیت شدید هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
عضو شوید
سرمربی بروسیا دورتموند، مدعی شده که مصدومیت ارلینگ هالند بسیار جدی است.
به گزارش اسپوتنیک، مارکو رز سرمربی دورتموند از شرایط نگران کننده مهاجم تیمش خبر داده و گفته که این او به علت مصدومیتش هنوز نمی تواند راه برود.
Bundesliga Spiel von Borussia Dortmund gegen Schalke 04 am 16. Mai 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2021
ورزش
لیگ قهرمانان اروپا؛ بُرد خفیف دورتموند در غیاب هالند، نخستین پیروزی بروژ رقم خورد
روزه اعلام کرده که بعید است هالند بتواند تیم ملی کشورش را در این مسابقات همراهی کند و خواهان کاهش فشارها روی این بازیکن شده است. او پس از پایان بازی شاگردانش برابر آگزبورگ در خصوص مصدومیت ستاره تیمش گفت:«ارلینگ چند روزی است که تلاش می کند که بازی کند. هر کسی او را می شناسد، می داند که می خواهد برای تیم ملی بازی کند.»
سرمربی زنبورهای وستفالین در ادامه اظهار داشت:«او توانست برابر گلادباخ و لیگ قهرمانان در زمین حاضر شود و به من گفت که دوست دارد بازی کند اما نمی‌تواند به شکلی که می‌خواهد حرکت کند و حتی راه برود. این شرایطی است که با آن روبرو هستیم و من فکر می‌کنم بهترین کار این است که همگی دست از پیش بینی کردن برداریم.»
غیبت او در بازی برابر آگزبورگ باعث شده که نگرانی‌های بسیاری درباره احتمال عدم حضور او در دو دیدار حساس برابر ترکیه و مونته‌نگرو در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی افزایش یابد. آنها به دنبال صعود به اولین تورنمنت بزرگ خود پس از سال 2000 هستند و پیروزی در این دو بازی می‌تواند حداقل حضور آنها در مسابقات پلی آف را تا حد زیادی تضمین کند.
هالند  در تمرین پیش از بازی دورتموند و گلادباخ مصدوم شد و از آن زمان در حالی ریکاوری است و نتوانسته در دو بازی اخیر دورتموند حضور داشته باشد و احتمالا به بازیهای ملی نیز نخواهد رفت.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала