Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتفاق عجیب در فوتبال فرانسه؛ حذف تیم بخاطر اشتباه سرمربی و دیر رسیدن به ورزشگاه

© AP Photo / Eugene TannerБолельщики с масками-эмодзи на трибуне перед началом матча между студенческими командами в Гонолулу
Болельщики с масками-эмодзи на трибуне перед началом матча между студенческими командами в Гонолулу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
تیم دسته ششمی تاربه به دلیل تأخیر 50 دقیقۀ در رسیدن به ورزشگاه که دلیل آن سرمربی تیم بود، از رقابت‌های جام حذفی این کشور حذف شد.
هواداران فوتبال France Soccer Champions League Lyon - Zenit - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2020
ورزش
صعود دراماتیک سنت آتین با هجوم هواداران به فینال جام حذفی فرانسه
به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه مراحل مقدماتی جام حذفی فرانسه برگزار شد و با یک اتفاق عجیب و باور نکردنی به پایان رسید، جایی که یک باشگاه به دلیل اشتباه مربی تیم و دیر رسیدن به ورزشگاهی که قرار بود بازی برگزار شود، از دور رقابت‌ها حذف شد.
براساس گزارش 20 Minutes، تیم فوتبال «تاربه» که در دستۀ ششم فوتبال فرانسه فعالیت دارد، به دلیل تاخیر در رسیدن به ورزشگاه محل برگزاری مسابقه خود برابر تیم «وابره لوآبایه» به روز شنبه گذشته، از دور رقابت‌ های فوتبال جام حذفی فرانسه حذف شد و دلیل آن اشتباه عجیب سرمربی این تیم بود.
سرمربی تاربه آدرس ورزشگاه را در سیستم جی‌پی‌اس اشتباه نوشت و زمانی که کاروان تیم متوجه شد که مسیر را اشتباه کرده اند و تغییر مسیر دادند، با 50 دقیقه تأخیر به ورزشگاه رسیدند و براساس قوانین از رقابت کنار رفتند و «وابره لوآبایه» پیروزی دیدار شد.
گفته می‌شود که درخواست تیم تاربه برای برگزاری مجدد نیز رد شده و این هیچ شانسی برای بازگشت به رقابت‌های جام حذفی فرانسه ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала