فروش اسرار 1.5 میلیارد کاربر فیس بوک در بازار سیاه

© Photo / Ilona Golovinaفیس بوک
فیس بوک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
به گفته نشریه اینترنتی Privacy Affairs ، گزارشات در مورد 1.5 میلیارد کاربر فیس بوک در بازار سیاه به فروش گذاشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارشات تأیید نشده رسمی، ما در مورد نام، آدرس فیزیکی، ایمیل و شماره تلیفون کاربران شبکه اجتماعی صحبت می کنیم.
  اختلال در کار واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2021
اختلال در کار واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام
نشریه Privacy Affairs یادآوری می کند که در پایان ماه سپتامبر، یکی از سایت های هکر گزارش داد که به پایگاه سجل فیس بوک حاوی اطلاعات 1.5 میلیارد مشتری دسترسی دارد. اکنون، طبق گفته پورتال، پایگاه سجل به فروش گذاشته شده است. می توانید آن را به صورت کامل یا جزئی خریداری کنید. یکی از خریداران بالقوه می نویسد که به او پیشنهاد شده است که اطلاعات یک میلیون حساب کاربری فیس بوک را به مبلغ 5 هزار دالر خریداری کند. این نشریه خاطرنشان می کند که این بزرگترین "نشت" سجل کاربران فیس بوک از نظر حجم است.
به گفته وب سایتDowndetector ، که قطعی و خاموشی منابع اینترنتی محبوب را زیر نظر دارد، کاربران فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ در کشورهای مختلف از جمله روسیه از خرابی خدمات در مقیاس بزرگ شکایت دارند. اولین گزارش مشکلات پس از 18:34 به وقت مسکو ظاهر شد. اکثر تصادفات توسط کاربران ایالات متحده و انگلستان و همچنین از کانادا ، هلند ، آلمان ، ایتالیا ، فرانسه و سایر کشورها گزارش شده است.
خود این شرکت از طریق توییتر اعلام کرد که از مشکلات دسترسی "برخی افراد" مطلع است و در تلاش است تا در اسرع وقت اوضاع به حالت عادی برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала