Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انریکه: برای دیدار با ایتالیا لحظه‌شماری می‌کنم

© REUTERS / Juan Medinaانریکه
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی اسپانیا در آستانه تقابل با ایتالیا می گوید شاگردانش انگیزه زیادی برای تقابل با قهرمان یورو دارند.
به گزارش اسپوتنیک،  مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا از چهارشنبه شب با برگزاری یک دیدار ادامه خواهد یافت. لیگ ملت‌های اروپا دومین دوره خود را سپری می‌کند و حکم بازی‌های دوستانه‌ای را دارد که در قالب رقابت‌های طبقه‌بندی شده برگزار می‌شود.
تیم ملی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
ورزش
ایتالیا – اسپانیا؛ جدال غول‌های فوتبال اروپا برای فتح لیگ ملت‌ها
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، قبل از دیدار با ایتالیا در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به تقابل شاگردانش برابر آتزوری گفت:«این تورنمنتی است که دوست داریم فاتح آن شویم و به طرز عجیبی باید مقابل مدافع عنوان قهرمانی یورو در خاک این کشور بازی کنیم. بازی جذابی خواهد بود»
سرمربی لاروخا در ادامه گفت:«شما به هیچ انگیزه ای بیشتر از این نیاز ندارید. من نمی توانم منتظر بازی باشم. بدون تردید، سبک ایتالیا یکی از بهترین ها در فوتبال است و من مطمئن هستم که دیدن نحوه برخورد هر تیمی با تیم دیگر بسیار جالب خواهد بود. بدون شک سبک فوتبال ایتالیا یکی از بهترین سبک های فوتبال است و مطمئنم دیدن تقابل دو تیم مقابل هم بسیار جذاب خواهد بود.»
این دیدار فرصت خوبی برای لاروخا است تا انتقام شکست مقابل ایتالیا در نیمه نهایی یورو را بگیرد. تیم ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا باید در ورزشگاه سن سیرو برابر هم به میدان بروند.
قهرمان یورو 2020 در آن رقابت‌ها توانست اسپانیا را در ضربات پنالتی ببرد و در فینال نیز با شکست انگلیس فاتح رقابت‌ها شد و حالا در لیگ ملت‌های اروپا بار دیگر برابر اسپانیا برخورد خواهد کرد.
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала