Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایتالیا – اسپانیا؛ جدال غول‌های فوتبال اروپا برای فتح لیگ ملت‌ها

© REUTERS / PAUL ELLISتیم ملی ایتالیا
تیم ملی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
ایتالیا و اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم می‌روند.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها، ایتالیا میزبان مسابقات در ورزشگاه «سن‌سیرو»‌ شهر میلان به مصاف اسپانیا می‌رود.
تیم ملی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
ورزش
جشن و شادی بازیکنان تیم ملی ایتالیا در هواپیما پس از قهرمانی در یورو 2020 + ویدیو
این دو تیم در نیمه‌نهایی یورو نیز دیدار کردند که ایتالیا پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی به برتری دست یافت و فینالیست شد.
دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال این تورنمنت به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود. ایتالیا به تازگی توانست فاتح یورو شده و با هدایت «روبرتو مانچینی» در اوج آمادگی قرار دارد.
تیم روبرتو مانچینی بدون چیرو ایموبیله مصدوم برابر اسپانیای لوییس انریکه قرار خواهد گرفت و مویس کین به جای او به تیم ملی دعوت شده است. اسپانیا نیز با تیم جوان شده لوییس انریکه امیدوار است شکست در یورو را جبران کند و به اولین فینال خود با هدایت انریکه راه یابد.
تیم ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا باید در ورزشگاه سن سیرو برابر هم به میدان بروند. قهرمان یورو 2020 در آن رقابت‌ها توانست اسپانیا را در ضربات پنالتی ببرد و در فینال نیز با شکست انگلیس فاتح رقابت‌ها شد و حالا در لیگ ملت‌های اروپا بار دیگر برابر اسپانیا برخورد خواهد کرد.
در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی، بلجیم و فرانسه پنجشنبه شب در شهر تورین و در ورزشگاه یوونتوس برابر هم قرار می‌گیرند.  با این اوصاف بازهم باید در انتظار دیدارهایی جذاب در فوتبال اروپا باشیم.
هرچند لیگ ملت‌ها از درجه اهمیت بسیار کمتری نسبت به یورو برخوردار است اما بازهم تقابل بزرگان فوتبال اروپا تماشایی خواهد بود. دیدارهای رده‌بندی و فینال لیگ ملت‌های اروپا نیز که با جوایز نقدی خوبی همراه است، یکشنبه شب برگزار می‌شود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала