Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبیب نورماگومدوف از کدام تیم فوتبال است؟

© AP Photo / Mahmoud KhaledRussian UFC fighter Khabib Nurmagomedov, jumps during Lightweight title mixed martial arts bout at UFC 242, fight against UFC fighter Dustin Poirier, of Lafayette, La., in Yas Mall in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Saturday , Sept.7 2019.
Russian UFC fighter Khabib Nurmagomedov, jumps during Lightweight title mixed martial arts bout at UFC 242, fight against UFC fighter Dustin Poirier, of Lafayette, La., in Yas Mall in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Saturday , Sept.7 2019.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
حبیب نورماگومدوف یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها و چهره‌های دنیای مبارزات آزاد است زیرا مبارز روس در سال 2020 با رکورد بی عیب‌و‌نقص 29 پیروزی و بدون شکست بازنشسته شد. این مبارز صاحب نام به فوتبال نیز علاقه دارد و یکی از دوستان نزدیک کریستیانو رونالدو محسوب می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، خبیب نورماگومدوف را همه در دنیای ورزش به عنوان یک مبارز شکست ناپذیر می‌شناسند و علاقه‌مندان فراوانی نیز دارد. این مبارز روس در کنار مبارزات آزاد یکی از هواداران فوتبال نیز است و قبل از درخشش در دنیای مبارزات آزاد، دوست داشته تا بازیکن حرفه‌ای فوتبال شود.
Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
ورزش
ادعای عجیب خبیب در مورد بازگشت رونالدو به یونایتد
با این حال، خبیب به طور معمول در ورزشگاه‌های فوتبال در سراسر جهان حضور پیدا کرده و بازی‌های مهمی را از نزدیک تماشا کرده است.
اما خبیب واقعاً طرف‌دار چه تیمی است و از کدام تیم‌ حمایت می‌کند؟
در این مطلب تمامی این معلومات را به شما ارائه خواهیم کرد تا بدانید که مبارز بدون شکست مبارزات آزاد هوادار چه تیمی است.
حبیب در شهر کوچکی در منطقه داغستان روسیه متولد شد و در کودکی به ماخاچ قلعه نقل مکان کرد. در آنجا بود که او علاقه زیادی به فوتبال پیدا کرد و به طرف‎‌دار وفادار تیم آنژی تبدیل شد که بازیکنانی بزرگی چون روبرتو کارلوس، ویلیان و ساموئل اتوئو در آن بازی کرده اند.
خارج از روسیه اما پیدا کردن تیم مورد علاقه خبیب اندکی دشوار است زیرا وی از تیم‌های مختلف در مقاطع مختلف حمایت کرده است.
در زمان حضور رونالدو در رئال مادرید، خبیب اعلام کرده بود که هواداران این باشگاه اسپانیایی است و در سال 2005 زمانی که لیورپول برابر میلان به برتری رسید و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، این ستاره دنیای مبارزات آزاد از سرخ‌ها حمایت می‌کرد.
او پس از پیوستن رونالدو به یونایتد، راهی انگلیس شد و در دیدار دو تیم اورتون و منچستر که با تساوی 1-1 به پایان رسید، در ورزشگاه الدترافورد حضور پیدا کرد و ضمن تماشای بازی با فرگوسن، پاتریس اورا و یوسین بولت عکس گرفت تا هواداران این تیم فکر کنند که خبیب نیز در صف آن‌ها است.
یک روز پس از این دیدار خبیب به لیورپول رفت و با حضور در ورزشگاه آنفیلد در کنار زیچینکو بازی دو تیم سیتی و لیورپول را تماشا و از جو ورزشگاه توصیف و حمایت خود را از سیتیزن‌ها اعلام کرد.
با این حال به نظر می‌رسد که خبیب تنها هواداران آنژی است و در اروپا از تیم مشخصی حمایت نمی‌کند و بخاطر دوستانش و در زمانی که در کنار آن‌ها حضور دارد، از تیم مشخص حمایت می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала