Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عملکرد درخشان استفانو روی نیمکت میلان؛ روسونری در آستانۀ تمدید قرارداد با پیولی

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOمیلان
میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
درخشش استفانو پیولی روی نیمکت میلان باعث شده تا سران باشگاه ایتالیایی قرارداد او را تمدید کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بر خلاف لیگ قهرمانان، میلان در سری‌آ در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته، پا به پای ناپولی در بالای جدول حرکت می کنند و در رده دوم سری آ قرار گرفته اند.
Игроки ФК Милан радуются голу, забитому в матче с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
ورزش
میلان 3 آتالانتا 2 ؛ پیولی کماکان در تعقیب اسپالتی
بهترین شروع میلان در این فصل سری‌آ در 20 سال گذشته مسوولان باشگاه را مجاب کرده که قرارداد سرمربی تیم استفانو پیولی را تمدید کنند.
سران باشگاه ایتالیایی در مذاکرات خود با سرمربی این تیم  پیشرفت قابل توجهی داشته تا پاداش او را بابت عملکرد خوب تیمش در فصل جاری و اخیر با تمدید قرارداد بدهد. بر اساس گزارش‌ها، میلان با دیدن روند پیشرفت محسوس تیم نسبت به فصل گذشته تصمیم گرفته‌اند که پیولی را برای مدتی طولانی‌تر در سن‌سیرو نگه دارند.
قرارداد کنونی پیولی با میلان تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. او ماه اکتبر سال 2019 به عنوان جانشین مارکو جامپائولو سرمربی میلان شد و شروعش با این تیم آنقدر ضعیف بود که در ماه جولای سال 2020 در آستانه اخراج قرار گرفت.
پیولی 56 ساله در مدتی که هدایت میلان را برعهده داشته با این تیم، 56 پیروزی، 23 تساوی و 18 شکست در کارنامه‌اش ثبت کرده است. او فصل گذشته میلان را بعد از 7 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا دوباره به این رقابت‌ها برگرداند وقتی که در سری‌آ پس از رقیب همشهری اینتر نایب قهرمان شد.
این تیم اکنون با 19 امتیاز از 7 بازی در جایگاه دوم جدول است.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала