Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانچینی در آستانۀ دیدار با اسپانیا: فتح لیگ ملت‌ها پس از یورو عالی خواهد بود

© REUTERS / CARL RECINEروبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match
روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا  Italy coach Roberto Mancini celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا قصد دارد که برای فتح لیگ ملت‌های اروپا اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک، شاگردان روبرتو مانچینی چهارشنبه شب در چارچوب نیمه‌نهایی لیگ ملت ها به مصاف اسپانیا خواهند رفت و امیدوار هستند که به این روند خود ادامه دهند.
تیم ملی ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
ورزش
ایتالیا – اسپانیا؛ جدال غول‌های فوتبال اروپا برای فتح لیگ ملت‌ها
تیم ملی ایتالیا در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 نیز در ورزشگاه ومبلی با اسانیا دیدار کرده بود که در نهایت آتزوری موفق شد در ضربات پنالتی پیروز و راهی فینال شود.
مانچینی در مصاحبه‌ای پیش از این دیدار گفت:«بازی جذابی خواهد شد. قهرمانی در لیگ ملت‌ها پس از یورو 2020 فوق العاده خواهد بود. همچنین صعود زودهنگام به جام جهانی خواهیم داشت، اما این کار اصلا آسان نیست."در یورو 2020 اسپانیا سرسخت ترین حریف ما بود و برای ما مشکلات زیادی به وجود آورد. آن‌ها یک تیم خوب با بازیکنان برجسته هستند.»
سرمربی ایتالیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص ستاره های نوظهور این تیم گفت:«دوناروما از سن بسیار کم بازی کردن را شروع کرد. او توانایی های خوبی دارد. هر سال بهتر می شود و می توان او را بهترین دروازه بان دنیا دانست. البته خیلی خوش شانس بودیم که در جریان یورو 2020 او دروازه بان تیم بود.»
مانچینی در پایان اظهار داشت:«در مورد فدریکو کیه زا هم می توانم صحبت کنم. او می تواند باز هم پیشرفت کند. از خیلی جهات در حال بهتر شدن است. توانایی های فیزیکی و تکنیکی خوبی دارد. باید از نظر ذهنی هم رشد کند و به ثبات برسد.»
فوتبال ایتالیا پس از حضور مانچینی دچار تحولات زیادی شد. آن‌ها پس از ناکامی در صعود به جام جهانی 2018، توانستند با عملکردی خیره کننده در یورو 2020، قهرمان این تورنمنت تابستانی شوند و بار دیگر شکوه را به ایتالیا و فوتبالش بازگردانند.
همچنین ایتالیا در سی و شش بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها، شکست نخورده است و مانچینی سعی در تداوم این رکورد بی نظیر دارد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала