Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبۀ جنجالی امباپه با اکیپ؛ فقط به‌خاطر رئال از پی‌اس‌جی می‌رفتم!

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن درباره آینده اش مصاحبۀ رک و بی پرده با اکیپ انجام داد
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی بیست و دو ساله، هنوز معتقد است که ترک کردن پاری‌سن‌جرمن در تابستان گذشته، حرکت منطقی به حساب می‌آمده و او فقط در صورت ترک این باشگاه، به رئال مادرید خواهد پیوست.
كيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
ورزش
امباپه حقیقت درباره آینده فوتبالی‌اش را افشا کرد
امباپه حالا در مصاحبه دیگری با اکیپ، صحبت های جالبی درباره آینده اش انجام داد. او در این مصاحبه از قصدش برای جدایی از پی اس جی، محتمل نبودن تمدید قرارداد با این تیم و البته داشتن یک فصل حرفه ای صحبت کرد.
امباپه در این باره اظهار داشت:«اگر در این تابستان از تیم جدا می‌شدم، فقط به سمت رئال مادرید می‌رفتم. فکر کردم که ماجراجویی من در این جا به اتمام رسیده است و می‌خواستم کار دیگری انجام دهم. فکر کنم شش یا هفت سال است که در لیگ فرانسه بازی می‌کنم. همه چیزم را برای پاریس دادم و فکر می‌کردم که ترک کردن این باشگاه در تابستان، حرکت منطقی باشد.»
مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌جرمن در ادامه افزود:«زمانی که رئیس باشگاه اعلام کرد که اجازه خروج رایگان مرا نمی‌دهد، کمی مرا آشفته خاطر کرد. البته این صحبت‌ها، به این معنا بود که باشگاه مرا می‌خواست و نمی‌خواستند مرا از دست بدهند. از این که پیشنهادات رئال مادرید رد می‌شدند، ناامید شده بودم.»
امباپه در پایان گفت:«زمانی که می‌خواهید بروید، از ماندن خود در باشگاه خوشحال نخواهید شد. اما من سریع از قضیه عبور کردم. متاسفانه زمانی که در تیم ملی بودم، مصدوم شدم و به خانه برگشتم و زمانی را گریه کردم! اما سپس با گل‌های زیاد به میادین بازگشتم.»
در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخیر، کیلیان امباپه صراحتا اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را با پاریسن ژرمن ندارد و می‌خواهد طوری جدا شود که به نفع هر دو طرف باشد. تنها یک سال از قرارداد امباپه باقی مانده است، اما ناصر الخلیفی به هیچ عنوان اجازه خروج این بازیکن را صادر نکرد و به تمامی پیشنهادات پرز جواب منفی داد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала