Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه لوا به فرانس فوتبال؛ امیدوارم دخالت‌های غیرفوتبالی در مراسم توپ طلا نباشد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی ستاره درخشان بایرن مونیخ، در نشست خبری در مورد مراسم توپ طلا صحبت کرد و مدعی شد از این که در جمع نامزدان از او نیز نامبرده می‌شود، به خود افتخار می‌کند.
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
ورزش
شایعه‌ای عجیب؛ امسال دو توپ طلا اهدا خواهد شد
به گزارش اسپوتنیک، لواندوفسکی در سال 2020 درخشان ظاهر شد و با گلزنی‌های متوالی خود نقش مهمی در کسب شش گانه تاریخی تیمش ایفا کرد. با توجه به درخشش این ستاره 33 به نظر می‌رسید که وی در سال 2020 مدعی اصلی دریافت جایزه توپ طلا باشد، اما نشریه فرانس فوتبال در تصمیمی عجیب و غیرمنتظره اعلام کرد در سال 2020 و به علت شیوع ویروس کرونا، مراسم اهدای توپ طلا برگزار نخواهد شد.
این بازیکن در سال 2021 نیز بسیار خوب ظاهر شده و یکی از شانس‌های اصلی برنده شدن توپ طلا دانسته می‌شود. هنوز نامزدهای نهایی کسب توپ طلا در سال 2021 اعلام نشده اند اما به احتمال خیلی زیاد لواندوفسکی و مسی در این فهرست قرار گیرند.
در همین حال لواندوفسکی در نشست خبری قبل از مصاف تیم ملی پولند برابر سن مارینو، در مورد شانس خود برای کسب توپ طلا صحبت کرد و کنایه سنگینی نیز به فرانس فوتبال زد.
لوا گفت:" می‌خواهم در تیم ملی و باشگاهی بدرخشم زیرا این موضوع سبب افزایش رأی برای کسب توپ طلا می‌شود. دریافت این جایزه افتخار بزرگی خواهد بود. همین که در فهرست نامزدها حضور دارم به خودم افتخار می‌کنم و خوشحالم. امیدوارم دخالت‌های غیرفوتبالی در کار نباشد و آرأ بر اساس عملکرد بازیکنان در زمین گرفته شود."
دلیل این ادعای لواندوفسکی مشخص نیست اما ظاهرا او به دلیل این که توپ طلا به او در سال 2020 داده نشد، دلخور است و می‌خواهد به فرانس فوتبال فشار بیاورد تا در انتخاب‌هایش دقت بیشتری به خرج دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала